حمید طالب زاده از ایران رفت
نویسنده خبر :

حمید طالب زاده از ایران رفت

15 نوامبر 2012 1 نظر
کد خبر : 641178
بازدید : 36
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

حمید طالب زاده برای همیشه از ایران رفت!حالا همه چی آرومه؟
شاید حضور در کنسرت حمید طالب زاده و زمزمه کردن همه چی آرومه قطعه ای که طالب زاده را معروف کرد رویایی برای هواداران این خواننده خوب کشورمان بود و همچنان هست. هنرمندی که با یکی از بهترین ترانه های مریم اسدی معروف و محبوب شد اما هرگز دچار غرور کاذب نشد و همچنان مهربان و فروتن ماند و در بسیاری از جشن های خیریه شرکت می کرد. همه کسانی که به نوعی با حمید طالب زاده همکاری داشته اند از اخلاق و شخصیت فردی و هنری طالب زاده بسیار خرسند بوده و تعریف کرده اند. قوانین پیچیده و سلیقه ای موسیقی در ایران منجر شد هنرمند ممنوع الکاره ولی فروشنده مواد مخدر آزادانه فعالیت کند. حمید طالب زاده در پی سختگیری های بیشتر ارشاد و نهادهای موسیقی نه اجازه ی ساخت کلیپ داشت و نه می توانست آلبوم مجاز ارایه کند.به گفته دوستان و نزدیکان حمید طالب زاده وی برای همیشه ایران را ترک کرد. تا از اسارت صدا رها شود و بتواند روی صحنه باشد و همه چی آرومه را با هوادارنش زمزمه کند. کوچ ناخواسته حمید طالب زا
ده نه اولین اتفاق است و نه آخرین آن خواهد بود و این داستان تا زمانی که نگرش سلیقه ای در سطح مدیریت موسیقی کشور و خود درگیری در قوانین وزارت ارشاد و موسیقی هست ادامه خواهد داشت.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها