مهرداد شهسوارزاده «تلنگر» می‌زند
نویسنده خبر :

مهرداد شهسوارزاده «تلنگر» می‌زند

16 مارس 2013 1 نظر
کد خبر : 643674
بازدید : 34
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :


  «تلنگر» یا «پوک» عنوان آلبوم جدیدی با صدای مهرداد شهسوارزاده است که پس از از آلبومهای «شوکا»، «دریا» و «فال» چهارمین آلبوم مستقل این خواننده پاپ-کلاسیک است.

تنظیم کننده «تلنگر» درباره این آلبوم و جزییات آن گفت: این آلبوم با فضایی متفاوت‌تر از گذشته و با حال و هوای جدیدتری توسط مهرداد اجرا خواهد شد.

شهاب اکبری در ادامه یادآور شد: ترانه‌های این آلبوم را ترانه سرایانی همچون امیر ارجینی، محسن یگانه، لی لارضایی، حدیث دهقان و حمید نصرالهی سروده‌اند که فضای آن‌ها نیز متفاوت از کارهای همیشگی مهرداد شهسوارزاده است.

وی ادامه داد: آهنگسازی آلبوم را محسن یگانه، مهدی رامشک، حسین قربان‌پور، من و…. انجام داده‌ایم و تنظیم تمامی قطعات را خود به تنهایی انجام داده‌ام. در حال حاضرنیز تولید۷۰ در صد از آلبوم یاد شده به پایان رسیده و پیش بینی می‌شود برای تابستان ۱۳۹۲ وارد بازار موسیقی شود.

گفتنی است؛ مهردادشهسوارزاده که از جمله شاگردان زنده یاد بابک بیات است، با آلبوم «دریا» به آهنگسازی ایشان که در کارنامه خود دارد، شروع خوبی را در حوزه موسیقی برای خود رقم زد.

او که به عنوان یکی ازاولین خواننده‌های پاپ۰-کلاسیک بعداز انقلاب است تا کنون توانسته صاحب افتخاراتی شود که از ان میان می‌توان به برگزیده شدن او به عنوان و خواننده برگزیده جشنواره مردمی پاپ در سال ۷۹ تهران اشاره کرد.

شایان ذکر است مهرداد در چهارم اسفندماه سال جاری نیز به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس رادیو جوان، به عنوان خواننده بر‌تر شناخته شد.

از شنیدنی ترین کارهای مهرداد شهسوار زاده می توان به تیتراژ شنیدنی سریال گل بارون زده اشاره کرد .

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها