کنسرت حبیب در استادیوم آزادی
نویسنده خبر :

کنسرت حبیب در استادیوم آزادی

16 آوریل 2013 0 نظر
کد خبر : 643939
بازدید : 20
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

حبیب محبیان این روزها و با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر خبرساز شد . ماجرا از این قرار بود که چند روز پیش یکی از مجریان سابق رادیو و تلویزیون در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی مطلبی را با عنوان برگزاری کنسرت حبیب محبیان در میان حامیان دولت در ورزشگاه آزادی منتشر کرد . درج مطلب توسط این مجری رادیو و تلویزیون که در آغاز ورود حبیب محبیان به ایران با وی رابطه بسیار خوبی برقرار کرده بود  و عکس های دو نفره ای را در سایت شخصی اش منتشر کرده بود باعث شد تا عده ی زیادی از هواداران این خواننده و کسانی که مطلب را مشاهده کردند صحت خبر را تایید نمایند و  سر و صدای زیادی به پا شد .
این صحبت ها و تبادل نظر میان هواداران حبیب در نهایت موجب واکنش وی در صفحه شخصی اش شد . متن تکذیب خبر برگزاری کنسرت در ورزشگاه آزادی و در میان حامیان دولت که از سوی حبیب محبیان منتشر شده به شرح زیر است :

” نمی‌دانم که این شایعات پیرامون فعالیت‌های حبیب در ایران از کجا سرچشمه گرفته، از برنامه‌های سیاسی تا مجوز برای اجرای موسیقی‌اش که هرگز به او داده نشده است.
شایعاتی درباره‌ی حبیب و فعالیت‌هایش در ایران همچنان ادامه دارد که کاملا دروغ هستند و امیدوارم که این متن کوتاه به این صحبت‌های نادرست پایان دهد.
حبیب هرگز کاری به نفع برنامه‌های سیاسی یا ایدئولوژی‌های گروه‌های سیاسی انجام نداده و نخواهد داد،
همه‌ی فعالیت‌های او در راه وحدت ایران و ایرانیان است. این رویای اوست که مردم از طبقات مختلف جامعه، با توجه به تفاوت‌هایشان یگدیگر را بپذیرند و دوست داشته باشند. برنامه‌ و هدف همیشگی حبیب نیز قدم برداشتن در این راه وعشق به مردم خود است.
حبیب در یکی از آخرین پروژه‌های خود با شخصی کار کرده که ممکن است برخی آن را به نوعی بیانگر برنامه‌ی کاری او در آینده بدانند. اما قصد او از این همکاری بسیار شفاف و آشکار است و آن چیزی جز حمایت از این شخص و کمک به او در حرفه‌ی خوانندگی‌اش نبوده است؛ هرچند که این یکی دیگر از اشتباهات حبیب بود که با فرد نامناسبی همکاری کرد کسی که بعدها از پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان هزینه‌ و مخارج همکاری امتناع نمود. “

لازم به ذکر است حبیب محبیان آلبومی را آماده انتشار کرده بود که گویا از طرف وزارت ارشاد دارای مجوز نبوده و انتشار آن در هاله ای از ابهام قرار دارد

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها