“لحظه طلوع” با حضور خوانندگان مطرح پاپ
نویسنده خبر :

“لحظه طلوع” با حضور خوانندگان مطرح پاپ

16 آوریل 2013 1 نظر
کد خبر : 643941
بازدید : 46
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

چند سالی است که آلبوم های گروه در حوزه موسیقی پاپ رواج پبدا کرده است و در همین بین صدا و سیما در یک اقدام جالب آلبومی را جمع آوری کرده است که به زودی وارد بازار موسیقی کی شود. این آلبوم به تهیه کنندگی امیر عربلو و به سفارش مرکز تولید موسیقی صدا و سیما جمع آوری شده است.

بابک زرین که وظیفه آهنگسازی و تنظیم کلیه قطعات این آلبوم را بر عهده دارد در مورد جزییات این آلبوم به “موسیقی پارس” گفت: آهنگسازی و تنظیم تمام قطعات این آلبوم بر عهده من بوده و فضای کارها نیز عاشقانه است ولی مضمون کارها کمی متفاوت بوده، همچنین ترانه های این آلبوم را حمیدرضا صمدی سروده است.

زرین در رابطه با خوانندگان این آلبوم همچنین تصریح کرد: با مشورتی که انجام داده ایم مقرر شد که “فریدون آسرایی”، “رضا صادقی”، “مانی رهنما” و “محمد علیزاده”  هر کدام دو قطعه در این آلبوم داشته باشند که تمام قطعات در استودیو “پاپ” ضبط شده است.

بابک زرین همچنین اضافه کرد: وظیفه عکاسی و طراحی این آلبوم بر عهده بابک مانی و آوا مشکاتیان بوده و این آلبوم در مراحل آخر طراحی به سر می برد و به احتمال زیاد در ماه اردیبهشت منتشر خواهد شد.

گفتنی است؛ نام این آلبوم “لحظه طلوع” است و صاحب امتیاز آن موسسه سروش خواهد بود.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها