Babak Jahanbakhsh – Live Concert Tehran | Ordibehesht 92
نویسنده خبر :
خلاصه خبر :
متن خبر :

 

 

با شروع فصل بهار و دور جدید کنسرت ها، خوانندگان کشورمان بعد از استراحتی کوتاه
با برگزاری کنسرت های متعدد در پی رقم زدن شب های فراموش نشدنی برای طرفدارانشان هستند.

بابک جهانبخش از جمله خوانندگان مطرح 10 سال اخیر موسیقی پاپ  نیز در روزهای 9 و 10 اردیبهشت در حالی به اجرا پرداخت که هوادارانش را مثل همیشه مات و مبهوت انرژی وصف ناپذیر خود ساخت.
احساس تمام نشدنی بابک و انرژی فوق العاده اش باعث شد تا طرفدارانش مثل همیشه شب فراموش نشدنی را تجربه کنند…..
عکسهایی از این کنسرت زیبا که توسط عکاس و خبرنگار رسانه فرهنگی و هنری گانجا تهیه شده به صورت اختصاصی تقدیم شما عزیزان میگردد.

9 اردیبهشت ماه 92 ساعت 21:45 در حالی که سالن همایشهای برج میلاد مملوء از دوستداران و طرفداران بابک بود بعد از پخش تیزر تبلیغاتی برج میلاد و نیز شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین و نیز کنسرت مالزی بابک که به زودی در این کشور برگزار خواهد شد نوازندگان  تیم بابک به روی سن آمدند.
از جمله اتفاقات ویژه ای که  برای این کنسرت وعده داده شده بود پخش کلیپ ها و تصاویر جدید و بسیار زیبایی بود که بینابین برنامه  به نمایش گذاشته میشد. در آغاز شمارش معکوس از 30 شروع شد و بعد از لحظاتی  با شنیدن  ترانه بسیار زیبای” زندگی من”
چقدر این لحظه هایی که حواست نیست نفس گیره…
همین جور پیش بری یه روز همه چیمون به باد میره…
بابک به روی سن آمد و حضار با تشویق های مکرر این آهنگ فوق العاده را با وی همخوانی کردند.
بابک در ادامه از یاشار خسروی دعوت کرد که به روی صحنه بیاید تا آهنگ “ای دل”را با هنرمایی خود و بقیه اعضای تیم به بهترین شکل اجرا کند در ادامه آهنگهای “ای کاش” ،”به خودت باختمت”،”بی تو میمیرم”،”هذیون”،”باور کن”و”دوست دارم” نیز به زیبایی تمام اجرا شد.
از اتفاقات خاص این کنسرت تغییر قطعه ی  بی کلامی بود که در اواسط برنامه اجرا میشد و و بابک از حاضرین خواست تا اعضای تیمش را با قطعه ای از گروه دیوار همراهی کنند تا بعد از استراحتی کوتاه دوباره به روی سن بازگردد.
بعد از این اجرا و چند لحظه  سکوت با شروع آهنگ فوق العاده “منو بارون”همه منتظر ورود بابک شدند که به یکباره با شنیده شدن صدای  وی ،بابک با لباسی متفاوت از درب کناری بک استیج  به روی سن رفت که در نوع خود بسیار جالب بود.
“تو چشمای منی”،”دیدنی شدی”،”افسانه”،”مواظب خودت باش”،”ایده آل”،”چی شده” از جمله قطعاتی بود که بابک جهانبخش به زیبایی به اجرای آن ها پرداخت.یکی از تفاوت های جالب توجه شب 9 و 10 اجرای آهنگ “آتیشم بزن” در ادامه آهنگ “افسانه” در شب 10 بود که به زیباتر شدن کنسرت افزود . در پایان نیز بعد از نظرسنجی آهنگ پایانی از هوادارانش از بین آهنگهای ای دل،دوست دارم، بی تو میمیرم و منو بارون آهنگ منو بارون را برای پایان برنامه انتخاب کرد و با همخوانی طرفدارانش باعث شد شب خاطره سازی دیگر را برای آنها رقم بزند.
جهانبخش از انتشار آلبوم جدید خود در تابستان خبر داد و علاوه برآهنگهای زیبا ،اتفاقات خیلی خوبی را به هوادارانش وعده داد.
حضور همیشگی کانون هواداران بابک جهانبخش با شالهای خاص خود در چند ردیف باعث  زیباتر شدن کنسرت های بابک بوده که این مسئله در این 2 شب نیز بیش از پیش احساس میشد.
از جمله مهمانان این کنسرت  یاحا کاشانی(ترانه سرا) و شهرام شکوهی  یکی از خوانندگان خوب کشورمان و و نیکان ابراهیمی بودند.
اعضای گروه بابک جهانبخش را: رضا تاجبخش (پیانو و رهبر ارکستر)، بابک ریاحی پور(گیتار باس)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، بهنام حکیم (گیتار و بوزوکی)، ایلیار خسروی (درامز)، اشکان آبرون(کیبورد) ، میلاد سادی(پرکاشن)، مسعود همایونی(گیتار باس) انوشیوران تقوی( همخوان) تشکیل می دادند.
این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین و با مدیریت محمد رضا خانزاده برگزار شد.

 دانلود کلیه عکس ها در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها