آلبوم جدید ایمان سرورپور به نام یادته
نویسنده خبر :

آلبوم جدید ایمان سرورپور به نام یادته

30 ژوئن 2013 0 نظر
کد خبر : 644811
بازدید : 46
15 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

"شهاب اناری" و "ایمان سرورپور" سال گذشته نخستین آلبوم خود به نام"یادته" را با حضور چهره های شناخته شده موسیقی منتشر کردند که بازخوردهای متفاوتی را در میان منتقدان و مخاطبان به دنبال داشت. بلافاصله پس از آن هم در سالن اریکه ایرانیان به اجرای برنامه پرداختند و تا الان با انتشار چند تک آهنگ حضور خوب و مستمری در این عرصه داشتند. اما این گروه دو نفره قرار است دومین آلبوم خود را باز هم با حضور چهره های مطرح پاپ تولید کنند. این آلبوم که به احتمال زیاد نام جالب" صبحانه ی دو نفره" را خواهد داشت در مراحل پایانی تولید به سر می برد.

"ایمان سرورپور" درباره جزئیات این آلبوم گفت:"ما دوازده قطعه خواهیم ساخت که ده قطعه در آلبوم قرار خواهد گرفت. در بخش ترانه "روزبه بمانی" ، "مونا برزویی" ، "زهرا کلاته" و "عبدالجبار کاکایی" حضور دارند. ترانه قطعه"صبحانه ی دونفره" توسط خانم "مونا برزویی" سروده شده که احتمالا نام آلبوم هم خواهد بود. و دوستانی نظیر "بهروز صفاریان" ، "کوشان حداد" ، "شهاب اکبری" ، "امید حجت" ، "کارن زیاری" ، "مهران عباسی" ، "امیرعلی بهادری" و "زانیار خسروی" کارهای آهنگسازی و تنظیم را انجام داده اند. تنظیم ها تقریبا انجام شده و کلا کار مراحل پایانی را طی می کند و نهایتا تا دو ماه آینده منتشر خواهد شد. برای پخش هم در حال رایزنی با چند شرکت هستیم و هنوز این مورد قطعی نشده است." وی همچنین درباره فعالیتهای آینده و کنسرت افزود:"قطعه ای را برای تیتراژ یک برنامه تلویزیونی با ترانه ای از"روزبه بمانی" تولید کرده ایم که ظرف چند روز آینده پخش خواهد شد.

برنامه های کنسرت را هم به بعد از انتشار آلبوم یعنی شهریور ماه موکول کرده ایم. با آلبوم اول چهار سانس در سالن"اریکه ایرانیان" کنسرت داشتیم اما برای این آلبوم یا برج میلاد و یا در سالن میلاد برنامه ویژه ای را برگزار خواهیم کرد. فعلا برای اجرای کنسرت در شهرهای اصفهان و کرمان صحبت هایی را انجام داده ایم اما این مساله هم منوط به انتشار آلبوم است."

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها