مافیای تیتراژ خوانی بی‌معنی است
نویسنده خبر :

مافیای تیتراژ خوانی بی‌معنی است

31 جولای 2013 1 نظر
کد خبر : 645203
بازدید : 26
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :


خوانده تیتراژ «فاصله ها » درباره حضور کمرنگش در صدا و سیما اظهار داشت: حدود دو سال است که کمتر با تلویزیون همکاری دارم آن هم به این دلیل که بیشتر تمرکزم روی آلبوم است.
البته خودم ترجیح می دهم کمتر باشم خصوصا در تیتراژ. اما ناگفته نماند در برنامه «ساعت 25» که مسابقه بهترین تیتراژهای سریال تلویزیونی است حدود هفت تیتراژ از بنده است. بطور کل تکرارمکررات در تلویزیون را نمی پسندم.

لهراسبی درباره مافیای تیتراژ درصدا وسیما افزود: من این حرف را قبول ندارم. به نظر من هر کسی که در کارش موفق باشد می تواند در تلویزیون حضور داشته باشد چه بسا افرادی که خواستند با این کار معرفی شوند اما در موفق نبودند. کسانی که در موسیقی پاپ موفق هستند تجربه موفقی در تیتراژ ندارند. وی ادامه داد: تیتراژ یک کار بسیار تخصصی است که در واقع شرایط و مطالعه خودش را دارد و کاملا با قطعه های یک آلبوم فرق می کند. خواننده تیتراژ «خداحافظ بچه» تصریح کرد:کسانی هستند که در موسیقی پاپ خیلی موفق هستند و دیده هم می شوند اما تجربه موفقی در تیتراژ تلویزیون نداشتند.

البته نه با یکی – دوکار حتی با چندین کار هم هیچ اتفاقی نیفتاده است و این نشان می دهد تیتراژ کاملا تخصصی است. وی افزود: اگر یک نفر کار تیتراژ بیشتری می خواند قطعا (البته کسانی که در این کار تجربه دارند ) علتش این است که موفق و و در کارش وارد است و گرنه خیلی ها آمدند خواندند وآنقدر تیتراژ سریال و فیلم های خوب پخش شده که کسی حتی یک مصراع از آن را هم حفظ نیست.
لهراسبی اظهار داشت: تیتراژ شرایط ،استایل و موضوعیت خاص خودش را دارد. دقیقا مثل موزیک فیلم که شرایط خودش را دارد. خواننده تیتراژ مانند بازیگر است. وقتی بازیگر؛ بازیگرخوبی است فیلم های خیلی بهتری به او پیشنهاد می شود تیتراژ هم همین گونه است.

شنیده بودم بعضی از دوستان گفته اند چرا تیتراژ سریال x،y ،z را فلان خواننده باید بخواند؟دراین باره باید بگویم علتش این است که اولا تهیه کننده ها متفاوت هستند، دوما وقتی کسی در کارش موفق می شود همه به سراغ او می روند و این موضوع هیچ ربطی به مافیا ندارد. بنده بدون هیچ ارتباطی این تیتراژها را خواندم و فاصله زیادی هم بین هر کدام از آنها وجود داشته است.

البته قضاوت دست مردم است تفاوت ها را باید ببینند، تیتراژها را بشنوند و در واقع آنها بهترین قضاوت کننده هستند. این خواننده در مورد دیگر کارهای جدیدش گفت: پارسال خوانده بودم با خودم قرار گذاشته بودم سالی یک کار را بخوانم. شاید در پاییز یک کاری را بخوانم.البته پیشنهاد یک کار سینمایی نیز دارم.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها