گزارش یک سالگی کافه ترانه
نویسنده خبر :

گزارش یک سالگی کافه ترانه

10 سپتامبر 2013 1 نظر
کد خبر : 645848
بازدید : 38
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

گزارش یک سالگی "کافه ترانه" جلسه ای که سراسر شعر و ترانه بود.
31 مرداد ماه نشست ماهیانه " کافه ترانه "بدون اجرای زنده موسیقی بود و این جلسه کاملا" به خوانش ترانه و شعراختصاص یافت…..


مهدیه و مه شاد عرب که یک سال است" کافه ترانه" را مدیریت می کنند در ابتدای جلسه ی آخرین روز مرداد ماه، از این که در این حرکت فرهنگی یک سال ثابت قدم بودند و در این مدت کم توانستند گردهمایی را به وجود بیاورند که با استقبال خوب هنرمندان موسیقی پاپ ، شاعران و ترانه سرایان روبه رو شده است اظهار خرسندی کردند و از کسانیکه در این راه همواره هم قدم و همراهشان بودند قدردانی نمودند.
حضور عمران میری که به تازگی کتاب شعرش را با عنوان : "عمران میری اثر عمران میری" منتشر نموده و نقد های صریح و روشنش رنگی تازه به کافه ترانه بخشید.
صابر ساده(شاعر و منتقد) ، آرین داوودی(شاعر و ترانه سرا)، افشین چیت ساز(منتقد ادبی) کارشناسان و منتقدان نشست این بار کافه بودند.
حامد عسگری(غزل سرا و ترانه نویس) ،نیما نور محمدی(تنظیم کننده و آهنگساز)، علی ایلیا(ترانه سرا) ،مجید صفدری(خواننده)، محمد رضا خورشیدی(شاعر)، امیر حسین کاکایی(ترانه سرا)، مصطفی اصانلو(شاعر و ترانه سرا)،حامد کمیلی(شاعر)، سامی تحصیلداری(ترانه سرا)، پیمان ملکی(آهنگساز)،شبنم حکیم هاشمی (ترانه سرا)،
علی تاج میر(بازیگر رادیو،تئاتر و تلویزیون) و …از چهره های شناخته شده نیز در این جمع حضور داشتند. در این نشست: فرهاد خوش خوان،محمد رضا فخر طباطبایی،مصطفی سبحانی،یاشار بلوری نیا،شبنم حکیم هاشمی،سحر کاظمی ، امید روزبه،علی ایلیا، فرهاد اسد پور،حامد کمیلی، ساحل سعیدی،محمد ابراهیمی، امین فیروزی،جسیم قادری، محمد رضا خورشیدی، عمران میری،مصطفی اصانلو، پرستو جلیلی،حامد عسگری، آرین داوودی،امیر حسین کاکایی و صابر ساده آثارشان را دکلمه کردند.
در انتهای جلسه ،مه شاد عرب نیز که به قول خودش از شنیدن این همه اثر خوب به وجد آمده بود یکی از ترانه هایش را خواند. در جلسه یک سالگی کافه ترانه برای اولین مادر مهدیه و مه شاد عرب هم حضور داشت.
تصاویری که از این جلسه مشاهده می کنید توسط میثم حاجی عباسی و مهران صادقی عکاسی شده است.

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها