راه اندازی بانک ترانه و جشنواره صدای تازه
نویسنده خبر :

راه اندازی بانک ترانه و جشنواره صدای تازه

31 اکتبر 2013 1 نظر
کد خبر : 646786
بازدید : 50
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 مدیر دفتر ترانه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری نشست های ماهانه ˈقول و غزلˈ و جشنواره ˈصدای تازهˈ برای انتخاب و شناساندن صداهای گمنام و جوان را از برنامه های این دفتر عنوان کرد.              
«سعید بیابانکی» با یادآوری اینکه از شنبه هفته آینده 11 آبان برنامه ماهانه ˈقول و غزلˈ برگزار می شود، توضیح داد: سالهاست که جای خالی این مراسم در حوزه هنری احساس می شود و به همین جهت و با شروع به کار دفتر ترانه و با همکاری دفتر موسیقی تصمیم به برگزار ی این رویداد گرفته شد.

وی ادامه داد: ˈقول و غزلˈ مراسمی است مبتنی بر شعرخوانی و ترانه سرایی و اجرای موسیقی توسط خوانندگان جوان کشور که نخستین شنبه هر ماه در سالن مهر حوزه هنری برگزار می شود.

بیابانکی هدف از برگزاری این رویداد را گردهم آیی شاعران، ترانه سرایان و خوانندگان جوان کشور عنوان کرد و ادامه داد: در این مراسم سخنرانی کوتاه در حوزه شعر، ترانه و موسیقی گنجانده شده که در نخستین جلسه آن «پیروز ارجمند» مدیر دفتر موسیقی حوزه هنری به ایراد سخن می پردازد.

* جشنواره «صدای تازه» برگزار می شود

مدیر دفتر ترانه حوزه هنری همچنین به برنامه ریزی جهت برگزاری جشنواره «صدای تازه» با مشارکت دفتر موسیقی حوزه هنری اشاره کرد و توضیح داد: هدف از اجرای این جشنواره شناسایی صداهای خوانندگان جوان و گمنامی است که تا به حال فرصتی برای بروز و ظهور نداشته اند.

وی تاکید کرد: آثار منتخب داوران به عنوان صدای برتر معرفی می شوند و همچنین مراسم پایانی را صدا و سیما پوشش تصویری می دهد و آلبوم صوتی صداهای برتر نیز در مرکز موسیقی حوزه هنری تولید خواهد شد.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها