ایمیل جعلی روابط عمومی دفتر موسیقی ارشاد
نویسنده خبر :

ایمیل جعلی روابط عمومی دفتر موسیقی ارشاد

31 اکتبر 2013 1 نظر
کد خبر : 646787
بازدید : 36
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :


ایمیل جعلی با نشانی بسیار نزدیک به ایمیل روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد به خبرنگاران موسیقی ارسال شد که طی آن ادعاهایی خلاف واقع مطرح شده بود.        

سید مصطفی زراوندیان مسوول روابط عمومی دفتر موسیقی در این باره گفت که ایمیل جعلی در پایان نشانی اش با «ir» خاتمه یافته در حالی که پایان نشانی اصلی ایمیل دفتر موسیقی «pr» است.

این ایمیل جعلی غروب روز سه شنبه برای خبرگزاری ها ارسال شده بود و در پیگیری های امروز مشخص شد که روابط عمومی دفتر موسیقی دست اندرکار مطلب این ایمیل که ارسال کننده اش خواستار رسانه ای شدن آن بوده است، نیست.

روابط عمومی دفتر موسیقی با تاکید دوباره بر نشانی اینترنتی این دفتر و تفاوت کوچکی که در نشانی جعلی و اصلی بوده است، فحوای نامه رسانه ای جعلی را تکذیب کرد.

به نظر می رسد فرستنده جعلی تلاش کرده بود در نامه اش تحت لوای کارکنان دفتر موسیقی که از آنها به اشتباه با عنوان مرکز موسیقی یاد کرده بود، با ردیف کردن مشکلات موسیقی در دولت دهم، و و صل کردن ادعای کذب بلاتکلیفی کارکنان مرکز موسیقی به آنها ، در حوزه موسیقی ایجاد اختلال کند.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها