غریبه 2 آلبوم جدید فریدون آسرایی
نویسنده خبر :

غریبه 2 آلبوم جدید فریدون آسرایی

19 مارس 2014 0 نظر
کد خبر : 649824
بازدید : 40
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :


فریدون آسرایی با بیان اینکه تمام تلاش گروه سازنده تازه‌ترین آلبومش انتشار آن بر اساس برنامه‌ریزی پیش بینی شده است، تصریح کرد: بهروز صفاریان به عنوان تنظیم‌کننده این اثر موسیقایی هم‌اکنون مشغول آماده سازی قطعات مختلف آن است که با توجه وسواسی که دراین زمینه دارد نهایت سعی خود را دارد که بتواند به بهترین شکل ممکن قطعات را برای انتشار آماده کند تا بتوانیم اواخر فروردین ماه «غریبه 2» را به بازار موسیقی ارائه دهیم.
      وی ادامه داد: اگر به هر دلیلی نتوانیم این آلبوم را در فروردین ماه سال آینده در بازار موسیقی منتشر کنیم به طور حتم به دلیل شرایطی که جامعه در آستانه جام جهانی فوتبال دارد، انتشار آن را به بعد از جام جهانی موکول خواهیم کرد.
این خواننده در بخش پایانی صحبت‌هایش با بیان اینکه «غریبه 2» عنوان موقت این آلبوم موسیقی است، گفت: در این آلبوم که اغلب ترانه‌سرایان آن شاعران جوان و جدید هستند، 10 قطعه گنجانده شده است.
      فریدون آسرایی 21 اسفند ماه امسال تازه‌ترین کنسرت خود را به رهبری ارکستر ایمان خراسانی راد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای قطعاتی از آلبوم‌های قبلی خود و چند قطعه جدید برگزار کرد.

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها