خداحافظی علی عبدالمالکی از موسیقی منتفی شد
نویسنده خبر :

خداحافظی علی عبدالمالکی از موسیقی منتفی شد

5 جولای 2014 3 نظر
کد خبر : 666139
بازدید : 52
3 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

«علی عبدالمالکی» خواننده موسیقی پاپ که تک آهنگ های او تا به امروز، بازتاب مثبتی در میان هوادارانش داشته، چند روز پیش، مطلبی را در فضای مجازی منتشر کرده بود مبنی بر اینکه قصد دارد برای همیشه از فضای موسیقی کناره گرفته و از این حیطه خداحافظی کرده بود. این موضوع غیر منتظره برای هواداران و مخاطبین وی شوک آور و سؤال برانگیز بوده و بازتاب ناخوشایندی داشت.

سام آهنگری، ضمن تأیید یادداشت عبدالمالکی اعلام کرد: «مضمون این نوشته صحت دارد و آن را تکذیب نمی کنیم. متأسفانه خود بنده نیز پس از خواندن آن شوکه شدم. موضوع این است که عبدالمالکی اخیراٌ از گوشه و کنار گفته هایی را مبنی بر عدم اخذ مجوز برای آلبوم جدیدش شنیده بود که در واقع شایعاتی بیش نبوده و به هیچ وجه صحت نداشته است اما با این حال تأثیر منفی بر شرایط روحی او گذاشته و در یک لحظه و با یک تصمیم آنی این مطلب را نوشته است. خدا را شکر، این موضوع سوء تفاهمی بیش نبوده و با پیگیری هایی که انجام دادیم مطمئن شدیم که هیچ مشکلی برای فعالیت های علی عبدالمالکی چه در قالب آلبوم و چه کنسرت وجود ندارد.همچنان پیگیر تهیه و انتشار این آلبوم هستیم. مراحل اخذ مجوز برای سروده های انتخاب شده این آلبوم با موفقیت انجام شده و در حال حاضر تنظیم قطعات و دیگر مراحل آن در حال اجرا می باشد که امیدواریم در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین نتیجه، آلبوم را منتشر کنیم. انشالله از نیمه مرداد ماه سال جاری نیز کنسرتی در رشت برگزار خواهیم کرد و پس از آن در اواخر مرداد، این کنسرت، در تهران به روی صحنه خواهد رفت. امیدوارم که نتیجه کار، هواداران علی عبدالمالکی را شاد کرده و این ناراحتی ناگهانی و شوک پیش آمده را برطرف سازد.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها