اشکان خطیبی و انتشار آلبومی به زبان انگلیسی
نویسنده خبر :

اشکان خطیبی و انتشار آلبومی به زبان انگلیسی

5 جولای 2014 1 نظر
کد خبر : 666143
بازدید : 52
2 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 

شکان خطیبی بازیگر سینما و تئاتر که مدتی است به جمع موزیسین‌ها پیوسته و گروه موسیقی ترافیک را سرپرستی می‌کند، در روزهای اخیر از تولید آلبوم انگلیسی‌زبان خود خبر داد. تولید این آلبوم ربطی به گروه ترافیک نداشته و خطیبی علاوه بر خوانندگی، ساخت ملودی و کلام قطعات را نیز خود برعهده داشته است.

اشکان خطیبی که در اسفندماه سال گذشته با حضور در تئاتر – کنسرت "روزهای آخر اسفند" به کارگردانی محمد رحمانیان، مهر تاییدی بر قابلیت‌های خود در عرصه خوانندگی گذاشت،  به فعالیت‌های این روزهای خود در دنیای موسیقی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشغول تولید یک آلبوم انگلیسی هستیم. آلبومی که کلام و ملودی همه آهنگ‌هایش را خودم ساخته‌ام و تعدادی از دوستان سرشناس موسیقی کشور هم در این راه به من کمک کرده‌اند. سعی می‌کنم این آلبوم را بی سر و صدا جلو ببرم ولی کسانی که در این آلبوم با من کار کرده‌اند، قطعاً جزو چند نفر اول این حوزه هستند و از بهترین‌ها.

سرپرست گروه ترافیک درباره برنامه‌های آینده این گروه گفت: برای ترافیک هم نقشه‌هایی دارم که نصف سال وقت لازم دارد و با این اوصاف قطعاً در امسال فعالیتی را نمی‌شود برای "ترافیک" پیش‌بینی کرد. چون ایده‌هایی که دارم را باید سر حوصله و فرصت جلو برد. ترافیک" به شکلی کاملاً متفاوت از آن چیزی که تا به حال دیده‌اید، فعالیت‌های خود را ادامه خواهد داد. تا زمانی که به آن تکامل تکنیکال برای یک اجرای زنده با گروه "ترافیک" نرسیم، قطعاً این گروه هرگز اجرای زنده‌ای نخواهد داشت. ضمن اینک هنوز تعداد قطعات‌مان برای اجرای زنده کافی نیست. کلاً در آلبوم 8 قطعه داریم و چند قطعه منتشر نشده هم هست که روی‌هم‌رفته می‌شود 10-12 قطعه و این برای یک کنسرت، کافی نیست.

اشکان خطیبی به همراه فرشاد حسامی (آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی الکترونیک) و بهنود فدوی (آهنگساز و نوازنده گیتار الکتریک) گروه ترافیک را تاسیس کرد. نخستین آلبوم گروه ترافیک به نام "ترافیک" سال گذشته وارد بازار موسیقی کشور شد.

ترانه‌های آلبوم ترافیک شامل مضامین اجتماعی همچون کودکان کار، ترافیک، بی‌پولی و تنهایی است. خطیبی که اخیرا حضور فعالی در عرصه سینما، تئاتر و موسیقی کشور داشته، در این آلبوم علاوه بر خوانندگی، تعدادی از ترانه ها و ملودی‌ها و نیز نواختن ساز هارمونیکا را خود برعهده داشته است.

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها