Mehdi Modarres – Conference Album | Masire Royaei
نویسنده خبر :

Mehdi Modarres – Conference Album | Masire Royaei

7 دسامبر 2014 0 نظر
کد خبر : 692982
بازدید : 40
191 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 

دانلود عکس ها در فایل زیپ

 

س از سه سال وقفه، بلاخره آلبوم جدید «مهدی مدرس» با نام «مسیر رویایی» منتشر شد. وی جزو اولین خواننندگان نسل سوم موسیقی پاپ است و از خیلی از همکاران خود زودتر شروع به کار کرد ولی در ادامه تنها به انتشار تک آهنگ و کنسرت های متعدد در تهران و شهرستان ها اکتفا کرد و ۳ سال زمان لازم بود تا پس از آلبوم «مدرس شمال»، این آلبوم را منتشر کند. در این آلبوم «آرتا میر بستانی»، وظیفه ی آهنگسازی آلبوم را بر عهده داشته و همچنین «مهشاد عرب»، «میلاد تهرانی»، «میلاد میر بستانی» و «امیر عباس خلیلی»،  به عنوان ترانه سرا در این مجموعه حضور دارند که در ادامه نیز کارها در استودیو «افق» توسط «رضا پوررضوی» میکس و مستر شده اند.

  • علت عدم همکاری دوباره با شرکت آوای فروهر

هیچوقت قرار نبوده با یک تهیه کننده کار کنم. با گذشت زمان، پیشنهاد ها هم عوض می شود.

چند سال از بهترین روزهای کاری ام را در کنار برادران حاتم پور گذراندم که همکاری ها خوبی نیز شکل گرفت.

  • دلیل کم کاری مهدی مدرس در این سال ها

به علت همکاری با شبکه های ماهواره ای، ۲ سال از بهترین سال های هنری ام را ممنوع الکار شدم. شبکه ای با نام مهاجر که در ابتدا مجوز داشت بعد مجوزش باطل شد و بالطبع من هم ممنوع الکار شدم. در سال ۸۹ مجوز رسمی گرفتم و در جشنواره فجر اجرا کردم که بعد از آن بعضی راه ها را دوباره رفتم چرا که وقتی هنرمند دوسال فعالیت نکند، مخاطب منتظر او نمی ماند و مخاطب از دست می رود اما خب قبل از آلبوم «مدرس شمال»، چند اجرای موفقیت آمیز داشتم و در سال ۹۰ ، آلبوم مدرس شمال منتشر شد.

  • اجراهای کم در این سال ها – پخش ضعیف آلبوم علی رغم تعداد زیاد اسپانسر 

در هر سال، ۲ الی ۳ اجرا در تهران داشتم. ولی مدت ها بود، در حال اجرای کارهای قدیمی بودیم. برای همین تصمیم گرفتم، تا پخش آلبوم جدید اجرایی نداشته باشیم تا بتوانم کار های جدید برای مخاطب بخوانم.

در زمینه پخش هم ، بعضی همکار ها در شرکت های پخش کم لطفی می کنند و می خواهند پوستر آلبوم من را بکنند تا پوستر خودشان را بچسبانند. پخش این آلبوم هنوز تمام نشده و ادامه دارد ولی این کاملا طبیعی است که در بعضی مناطق، آلبوم کمتر پخش شود.

  • کیفیت بسته بندی نازل ، علی رغم تعداد زیاد حامیان مالی آلبوم

مهدی مدرس درباره مقوله پخش آلبوم و کیفیت بسته بندی اثر خود گفت:« برخی از همکاران شرکت های پخش کم لطفی می کنند و می خواهند پوستر آلبوم های خودشان را روی پوستر آلبوم من بچسبانند. پخش این آلبوم هنوز تمام نشده است و ادامه دارد ولی این کاملا طبیعی است که در بعضی مناطق، آلبوم کمتر پخش شود. وقتی آلبومی پخش می شود، پس از چند ساعت، در سایت ها آماده دانلود است.  به همین دلیل بخش قابل توجهی از آلبوم های موسیقی مرجوع می شوند. این دانلود ها به کیفیت پخش ضربه زده است. در ایران تبلیغات محیطی هم وجود ندارد و همه این مسائل باعث می شوند که برخی شرکت های پخش ترجیح دهند با بسته بندی نازل تری کار را ارائه کنند. انتقادات مربوط به بسته بندی آلبوم مسیر رویایی به نظر من وارد نیست زیرا برای کیفیت بیشتر از روکش UV روی آن استفاده کردیم. همچنین نحوه برش ولت آلبوم هم متفاوت است و همین مسائل هزینه های زیادی در بر داشت اما کیفیت برای ما اهمیت بیشتری دارد.»

  • افشین مقدم: برنامه کنسرت ها قطعی شده است 

به زودی در بهمن ماه اجرای بزرگی در تهران خواهیم داشت. اجرا در چهار شهرستان هم قطعی شده است.

  • هدف اصلی ما شنیده شدن است، چه با دانلود، چه با خرید آلبوم

برای اجرا و برگذاری کنسرت ، باید توسط مردم شنیده شویم. حال گاهی با دانلود شنیده می شویم گاهی با خرید آلبوم. مدت زیادی است که افراد زیادی برای حل مشکل دانلود ، فکر می کنند ولی به نظرم این معضل حل نخواهد شد و با آن کنار آمده ام.

  • در آلبوم یکنواختی وجود ندارد، در همکاری با آرتا میر بستانی ریسک نکرده ام

این اولین اثر کامل آرتا است. او بسیار هنرمند است و اطمینان دارم از او بیشتر خواهید شنید.

ما ۱۵ کار آماده برای تولید آلبوم داشتیم ولی فقط ۹ کار را انتخاب کردیم. سعی کرده ایم کارها تماما متفاوت باشد تا هیچ گونه یکنواختی در کار پیش نیاید.

  • مهشاد عرب: حس و حال ترانه های این آلبوم کاملا عاشقانه است

کارهای این آلبوم ، کاملا حسیک و عاشقانه است. من همه ی ترانه هایم را بر اساس  مراجعه خواننده ها می نویسم. هیچوقت ترانه ام را پیشنهاد نمی دهم. ولی به نظزم خیلی خوب است که ترانه سراها ، ترانه را به خواننده ها پیشنهاد می دهند.

  • میلاد تهرانی : برای کشف فضاهای جدید ، ترانه نوشتم

از سال ۸۳ تا ۹۳ با مجله موفقیت همکاری می کردم. بیشتر شعر کار کردم. برای کشف فضاهای جدید در شعر ، ترانه نوشته ام. بعد ار چند سال زندگی در کانادا هم، به تازگی به ایران برگشته ام و در چند آلبوم آرتا میر بستانی همکاری کرده ام.

  • مهدی مدرس: واکنش های مردم خیلی خوب بوده

تا امروز واکنش مردم ، کامنت ها و نظر سنجی ها خیلی خوب بوده است. از نقطه ضعف ها نمی گویند. ۳ -۴ قطعه خیلی به دل مردم نشسته است.

در آلبوم قبل ، به خاطر تعدد تنظیم کننده ها مشکلاتی پیش آمد. هماهنگ کردن چند نفر ، خیلی سخت است.در کار کردن با یک نفر ،هماهنگی بیشتری پیش می آید ولی ریسک دارد و گاهی آلبوم دچار یکنواختی می شود. ولی ما در این آلبوم تماما سعی کردیم تنوع سبک در تنظیم داشته باشیم.

  • آرتا میر بستانی : کار کردن در تمام قطعات آلبوم را ترجیح می دهم.

من همیشه دوست دارم آلبوم را کامل کار کنم تا چند قطعه. برای نشان دادن وسعت صدای هر خواننده در قالب یک تفکر باید تمام یک آلبوم برای آن خواننده بسازم. ترجیح می دهم با دوستان خودم مثل مهدی مدرس و میلاد تهرانی کار کنم. چون شناخت و اعتماد خیلی بیشتر است. در کار کردن یک آلبوم  مهمترین بخش، بحث اعتماد است.

 

شایان ذکر است که در این نشست هنرمندان و شاعران به نام کشورمان همچون «یاسر داودیان»، «علیرضا بدیع»، «مهسا کامیابی»، «میثم دهقان» و… حضور داشتند.
منبع : موسیقی پارس

در پایان مشاهده گر عکس های " امیر حسن کی نژاد " عکاس اختصاصی رسانه گانجا موزیک از این نشست باشید

 

 

   
       
       
       

 

Photo By : Amir Hasan Keynejad

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها