همکاري آهنگساز ايراني با هاليوود
نویسنده خبر :

همکاري آهنگساز ايراني با هاليوود

9 دسامبر 2014 0 نظر
کد خبر : 693106
بازدید : 50
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

فرزين قره‌گوزلو موسيقي فيلم «زنده به گور» را به پايان رسانده و آهنگسازي سريال «آخرين سلطان» را انجام مي‌دهد.
قره گوزلو در رابطه با فعاليت‌هاي اخير خود به سوره سينما گفت: در صددم فعاليت خود را در سينماي خارج از کشور ادامه دهم. بدين منظور مذاکراتي با چند کمپاني آمريکايي انجام دادم که در حال حاضر مراحل مقدماتي کار را پشت سر مي‌گذارم و تا ۶ ماه آينده پروژه ها به طور قطعي مشخص خواهند شد. همچنين قرار است طي مذاکراتي که با کمپاني david,s film داشتم آهنگسازي دو سريال را عهده دار شوم.
اين آهنگساز جوان ادامه داد: جذب عوامل يک فيلم در هاليوود مراتبي دارد که با شکل کار در ايران کاملا متفاوت است. به اين صورت که بعد از فيلمبرداري از ۱۰ آهنگساز دعوت مي‌کنند تا براي چندسکانس مورد نظرشان قطعاتي بسازند و در صورت تاييد در مراحل مختلف يکي را انتخاب مي کنند خوشبختانه براي اين دو پروژه من ۳ نفر برگزيده قرار گرفتم و اگر بتوانم با اين شرکت فيلمسازي همکاري کنم مي‌توانم به عنوان اولين آهنگساز ايراني در سينماي هاليوود حضور داشته باشم.
وي با اشاره به اينکه موسيقي فيلم سينمايي «زنده به گور» را به پايان رسانده گفت: چهار روز ديگر براي پروژه هاي سينمايي و سريال هاي خارجي به امريکا سفر خواهم داشت اما به زودي به ايران باز مي‌گردم تا ضبط موسيقي سريال «آخرين سلطان» به کارگرداني حسين سهيلي‌زاده را به انجام برسانم. ۱۰ قسمت از موسيقي اين مجموعه ۶۰ قسمتي آماده شده و بعد از بازگشتم به ايران ساخت آهنگ را به پايان مي‌رسانم.
سازنده موسيقي فيلم «رييس» گفت: به زودي آلبوم جديد ماني رهنما وارد بازار مي‌شود که دو قطعه از ترانه هايش را با هم کار کرده‌ايم. علاوه بر اين در راستاي ساير فعاليت‌هاي موسيقايي قصد دارم بعد از اين به جاي آهنگسازي براي چهره هاي شناخته شده موسيقي با خوانندگاني همکاري کنم که با وجود استعداد، قدرت همکاري با عوامل حرفه‌اي را ندارند. در واقع بعد از اين در صددم صداهاي جديد به دنياي موسيقي معرفي کنم.
فرزين قره‌گوزلو براي فيلم‌هاي سينمايي «رييس»، «در شهر خبري نيست،هست»، «زن،مرد،زندگي…» آهنگسازي کرده است.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها