آغاز بليت‌ فروشي کنسرت‌هاي پاپ
نویسنده خبر :

آغاز بليت‌ فروشي کنسرت‌هاي پاپ

22 دسامبر 2014 0 نظر
کد خبر : 694233
بازدید : 40
2 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

بليت‌ فروشي کنسرت‌هاي پاپ پس از کش و قوس‌هاي فراوان آغاز شد.


مدتي پيش در محافل مختلف گفته شده بود که اداره‌ي اماکن از صدور مجوزهاي مربوط به اجراي کنسرت‌هاي پاپ سر باز مي‌زند و اين موضوع دهان به دهان در ميان تهيه‌کنندگان موسيقي پيچيده بود، اما ظاهرا با به پايان رسيدن اين مشکلات، بليت‌فروشي کنسرت‌هاي پاپ در تهران آغاز شده است.
بر اساس اين گزارش، مازيار فلاحي 8 دي ماه در دو سانس 18:15 و 21:45 در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي به روي صحنه خواهد رفت. اين خواننده‌ي پاپ به تازگي آلبوم «ماه هفتم» را روانه‌ي بازار موسيقي کرده است و در اين کنسرت نيز به اجراي قطعات اين آلبوم و آهنگ‌هاي خاطره‌انگيزش خواهد پرداخت.
همين سالن 5 دي ماه، ميزبان مسعود امامي خواهد بود که قصد دارد، ساعت 21:30 با اجراي قطعات آلبوم جديدش با هوادارانش ديدار کند.
رضا يزداني 15 دي ماه در دو سانس 18:15 و 21:45 به سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي خواهد رفت و مخاطبانش را ميهمان موسيقي راک خواهد کرد.
17 دي ماه نيز نوبت احسان حق‌شناس است که ساعت 21 اجرايش را اجرايش را در همين سالن به روي صحنه ببرد.
محمد عليزاده 18 و 19 دي ماه هر شب در دو سانس در اين سالن به روي صحنه مي‌رود و گروه «سون»‌ نيز 23 و 24 دي‌ماه هر شب در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن ميلاد با هوادارانش ديدار مي‌کند.
اما فرزاد فرزين 25 و 26 دي ماه هرشب در دو سانس 18:30 و 21:30 به سالن ميلاد مي‌رود.
آغاز فروش بليت‌هاي کنسرت، براي سه‌ماه پاياني سال بايد اواسط ماه صفر آغاز شود تا روند فروش بليت به‌صورت مطلوبي پيش رود. اين در حالي است که امسال به دليل وجود پاره‌اي از مشکلات اين روند با تاخير آغاز شد تا جايي که نگراني تهيه‌کنندگان کنسرت را همراه داشت.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها