تو را اي کهن بوم و بر دوست دارم با صدای نوشین طافی منتشر شد
نویسنده خبر :

تو را اي کهن بوم و بر دوست دارم با صدای نوشین طافی منتشر شد

26 ژانویه 2015 0 نظر
کد خبر : 698082
بازدید : 86
2 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

نوشين طافي از انتشار آلبوم ˝ تو را اي کهن بوم و بر دوست دارم˝ به همراهي محسن کرامتي و آهنگسازي پيمان خازني خبر داد.
به نقل از روابط عمومي آلبوم "تو را اي کهن بوم و بر دوست دارم" نوشين طافي، خواننده‌ي موسيقي ايراني، ضمن اعلام خبر صدور مجوز اين اثر از سوي دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي که چندي پيش صادر شد، گفت: اين اثر مجموعه اي از تصانيف پيمان خازني است که مبتني بر موسيقي رديف دستگاهي و نگاهي ارکسترال شکل گرفته است.
طافي در ادامه افزود: توليد "تو را اي کهن بوم و بر دوست دارم" از سال 1389 آغاز شد و بعد از همزيستي من با ادبيات معاصر به انتخاب اشعاري از بزرگان ادبيات معاصر از جمله مهدي اخوان ثالث و هوشنگ ابتهاج و همچنين مرتضي کيوان هاشمي و حسام‌الدين هروي منجر شد که پيمان خازني با آن سليقه‌ي متفاوتش دست به آهنگسازي زد.
وي در خصوص طولاني شدن روند توليد اين آلبوم گفت: وسواس‌هاي من و دقت نظر آقاي خازني در لحظه لحظه‌ي اين اثر و رويکرد کيفي به توليد موجب شد زمان توليد طولاني شود. اما اين اين وسواس به خاطر تعهدي بود که ما به مردم داشتيم و داريم و خواهيم داشت. من فکر مي‌کنم صاحبان واقعي هنر، مردم هستند. آنها هستند که با استقبال از يک اثر آن را به گنجينه ي تاريخ آن هنر مي‌سپارند.
نوشين طافي در پايان گفت: استاد محسن کرامتي براي من نه فقط يک استاد آموزش آواز که يک معلم معنوي است. من در محضر ايشان علاوه بر هنر آواز ايراني، عشق و معرفت هم آموختم. به همين دليل از ايشان درخواست کردم مثل هميشه کنارم باشد. ايشان هم در کمال استادي و تواضع پذيرفتند و در تمام آلبوم در کنار من بودند.
" تو را اي کهن بوم بر دوست دارم" شامل قطعه‌اي با همين عنوان، سراي بي کسي، پيش رخ تو، سوداي تو اي عشق شب يلداست.
نوشين که دانش آموخته رشته موسيقي است، آواز را نزد محسن کرامتي، پري ملکي، معصومه مهر علي و پريسا واعظي فرا گرفته است و علاوه بر حضور در آلبوم عطارنامه، در جشنواره آسيا پاسيفيک 2012 و دانشگاه‌هاي تايپه نيز به معرفي موسيقي ايراني پرداخته است.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها