ثروتمندترين هاي دنياي موسيقي معرفي شدند/ « پل مک‌کارتني » در صدر
نویسنده خبر :
خلاصه خبر :
متن خبر :

سر پل مک کارتني از اعضاي گروه سابق بيتلز با ۷۳۰ ميليون پوند دارايي، ثروتمندترين فرد دنياي موسيقي در فهرست ساندي تايمز معرفي شد.
او بيش از ۲۰ ميليون پوند بيشتر از سال گذشته دارايي دارد. سهم ۱۵۰ ميليون پوندي از يک شرکت خانوادگي حمل و نقل که همسر آمريکايي اش به ارث برده موقعيت مالي او را به شکل قابل توجهي بهبود بخشيده است.

پس از او اندرو لويد وبر است که دارايي اش در حدود ۶۵۰ ميليون دلار برآورد شده است.
فهرست کامل در نسخه روز ۲۶ آوريل ساندي تايمز منتشر خواهد شد.
از ميان ۱۰۰۰ ثروتمند در برتيانيا و ۲۵۰ ثروتمند در ايرلند، گروه ايرلندي يوتو (U۲) با ۴۳۱ ميليون پوند در رتبه سوم قرار دارد.
سر التون جان، خواننده پاپ و سر ميک جگر، خواننده رولينگ استونز با دارايي هايي به ارزش ۲۷۰ ميليون و ۲۲۵ ميليون پوند، به ترتيب در رتبه هاي بعدي اين فهرست قرار دارند.

ده چهره ثروتمند دنياي موسيقي
سر پل مک کارتني و نانسي شول:‌۷۳۰ ميليون پوند
لرد لويد وبر: ۶۵۰ ميليون پوند
يوتو: ۴۳۱ ميليون پوند
سر التون جان: ۲۷۰ ميليون پوند
سر ميک جگر: ۲۲۵ ميليون پوند
کيت ريچارد:۲۱۰ ميليون پوند
مايکل فلتلي: ۱۹۵ ميليون پوند
رينگو استار: ۱۸۰ ميليون پوند
استينگ:۱۸۰ ميليون پوند
راجر واترز: ۱۶۰ ميليون پوند
ادل، خواننده ۲۶ ساله، براي سومين سال پياپي با ثروتي در حدود ۵۰ ميليون پوند در صدر فهرست ميليونرهاي زير سي ساله دنياي موسيقي در بريتانيا و ايرلند قرار گرفته است.
چهار عضو گروه پسرانه وان دايرکشن به علاوه همگروه سابق آنان،‌ زين مالک، با ثروتي در حدود ۲۵ ميليون دلار در جايگاه دوم اين فهرست ديده مي شوند.
سام اسميت، خواننده ۲۱ ساله بريتانيايي نيز از هنگام آغاز شهرتش در اواخر سال ۲۰۱۲ ثروتي در حدود ۱۲ ميليون دلار اندوخته است.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها