گروه “خورشید سیاه” برنده جایزه ملی محیط زیست شد
نویسنده خبر :

گروه “خورشید سیاه” برنده جایزه ملی محیط زیست شد

8 ژوئن 2015 0 نظر
کد خبر : 712888
بازدید : 46
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

تقدیر از یک گروه موسیقی راک در حضور رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور
در مراسم دهمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست که با حضور رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، برگزیدگان جایزه ملی محیط زیست معرفی و تقدیر شدند.

این جایزه در چهار بخش متخصصان، سازمان‌های حقوقی، سازمان‌های مردم‌ نهاد و سایر اشخاص و گروه‌ها انتخاب و معرفی شدند. در این مراسم 10 تندیس و 7 لوح تقدیر به برگزیدگانی که در زمینه حفظ طبیعت و محیط زیست کشور کار شاخصی انجام داده‌اند، اهدا شد.

در بخشی از این برنامه «طاهرعلی رمضانی» به نمایندگی از گروه موسیقی «خورشید سیاه» مورد تقدیر قرار گرفت تا یک گروه موسیقی نیز سهمی در این مراسم داشته باشد.

روز جهانی محیط زیست (World Environment Day) روزی است که از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم در جهت نگهداری محیط زیست و تحریک سیاست‌مداران به گرفتن تصمیماتی برای رویارویی با تخریب محیط زیست و گونه‌های زیستی جانوری، به عنوان روز محیط زیست انتخاب شده است. این روز پنجم ژوئن (15 خرداد) هر سال است.


رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها