محسن چاوشی از دنیای مجازی خداحافظی کرد
نویسنده خبر :

محسن چاوشی از دنیای مجازی خداحافظی کرد

5 جولای 2015 4 نظر
کد خبر : 715808
بازدید : 40
1 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

اتفاقات و برخی انتقادات از خواننده آلبوم «پاروی بی قایق» باعث شد این هنرمند با حذف تمام صفحات شخصی اش در فضای مجازی، بار دیگر از نظرها دور شود.

محسن چاوشی در روزهای گذشته با حذف کامل صفحه شخصی اش در اینستاگرام و فیس بوک، دیگر هیچ صفحه شخصی و خصوصی ای در فضای مجازی ندارد و حتی صفحات هواداری این خواننده نیز از این پس از سوی ادمین های این صفحات مدیریت خواهند شد.

 

برخی اتفاقات رسانه ای از قبیل گفتگوی تند و تیز «داریوش مهرجویی» و انتقادات این کارگردان سینمای ایران از این خواننده، صرف زمان بیشتر برای آماده کردن آلبوم «چنگیز»، برخی شایعات درباره احتمال برگزاری اجرای زنده (که البته بارها و بارها تکذیب شده است) مهم ترین دلایل اقدام اخیر این خواننده به نظر می رسد.

 

چاوشی که در سالهای گذشته خیلی محدود و شاید سالی یک گفتگو با رسانه ها انجام می داد، در ماه های گذشته دو گفتگوی بلند و تفصیلی انجام داده بود که در بخش هایی از این گفتگوها به شدت به فضای حاضر کنسرت های داخلی تاخته بود. این خواننده در یکی از مهم ترین اظهار نظرهایش درباره عدم برگزاری کنسرت هایش گفته بود: «دغدغه من چیز دیگری است و نمی‌خواهم بگویم که هدفم چیست و چرا کنسرت نمی‌دهم، چراکه هرچقدر هم توضیح بدهم باز می‌پرسند چرا کنسرت نمی‌دهی، پس فایده‌ای ندارد، همان بهتر که حرف نزنم. بگذارید هر چه می‌خواهند بگویند. آخر در اینجا کنسرت بیشتر به جنگ شادی می‌ماند تا کنسرت موسیقی. برف شادی بزنند و یکباره از توی جعبه دربیایند و روی سن ظاهر شوند. صدابردار خوب هم که نداریم، برای همین در اغلب کنسرت‌ها نه هارمونی وجود دارد نه آن صداهایی که لازم است مخاطب موسیقی از سازها بشنود و صدابرداری بشود. فقط یک کار باری به هر جهت، ارائه می‌شود که من اهلش نیستم.»

 

چاوشی در حالی از فضای مجازی خداحافظی کرده که پیش از این نیز این خواننده چند باری در مقاطع مختلف این چنین تصمیم هایی را گرفته بود و مدت ها هیچ فعالیتی در شبکه ها اجتماعی نداشت.

 

جدیدترین آلبوم این خواننده «چنگیز» نام دارد که «علی اکبر یاغی تبار»، «حسین صفا»، «بهروز صفاریان»، «پدرام کشتکار» و … از جمله چهره هایی هستند که با چاوشی همکاری کرده اند.
متن : بهمن بابازاده

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها