تقدیر ازگروه موسیقی خورشید سیاه
نویسنده خبر :

تقدیر ازگروه موسیقی خورشید سیاه

6 جولای 2015 0 نظر
کد خبر : 715846
بازدید : 236
3 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

دفترموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازفعالیت گروه موسیقی خورشید سیاه درحوزه اجتماعی و محیط زیستی تقدیر کرد.   به گزارش سایت دفترموسیقی  دربخشی از این تقدیر نامه آمده است :‌   هنر،گستره ی شریفی است سرشار ازدعوت و ذکر و هدایت وازاین رو،بایسته  آنکه درمسیر تأثیر گذاری ویاد آوری و آگاهی و سازندگی قرارگیرد.
وهنرمجموعه ی همدل شما به عنوان اولین گروه درعرصه ی محیط زیست ،علاوه بر عنایت به وجوه فنی و محتوایی،آنکه همگان را درنسل حاضر و نسل های آتی ،به فردای سالم و زیبای زمین ،توجّه و اهتمام می دهد.
تلاش مؤثر آن گروه و تهیه و ارایه آلبوم های شاخص موسیقایی دراین گستره ،بهانه ی مبارکی است برای سپاس و تقدیر ونیز آرزوی دست یابی گستره تر به مفاهیم و مؤلفه هایی که مارابه فردای شایسته تر ،اثبات و بشارت می دهد.
گروه خورشید سیاه فعالیت خود را از سال 1390آغازو باآهنگ هایی درزمینه مشکلات  زیست محیط ،خشونت علیه حیوانات ومشکلات اجتماعی آثار خود را به جامعه معرفی کرد.
اولین آهنگ این گروه خرس سیاه  بلوچی بود ،ازدیگر آثار این گروه نمی کشیم ( برای خیابان خوابها ) ،بگذریم ( برای محیط بانان) و دریاچه ( برای دریاچه ارومیه ) منتشر شده است .
این گروه موسیقی راک، تاکنون مجوز دو آلبوم به نام های "خرس سیاه بلوچی "و "اشک سیاه " را ازدفترموسیقی دریافت کرده است .
گروه  خورشید سیاه هفتم خرداد ماه امسال طی مراسمی جایزه ملی محیط زیست را ازریاست جمهوری "حسن روحانی "دریافت کرده است .
اعضای این گروه ، جهانگیر رها خواننده ونوازنده گیتار آکوستیک ،طاهر علیرمضانی سرپرست ونوازنده  گیتارباس و همخوان ،آرش اسلامی نوازنده گیتارالکتریک و علی فرهمند نوازنده درامزمی باشد.

 

 

www.facebook.com/khorshidehsiah
instagram :  khorshidehsiahofficial
www.khorshidehsiah.com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها