Ali Abdolmaleki – Live Concert Tehran | Mordad 94
نویسنده خبر :

Ali Abdolmaleki – Live Concert Tehran | Mordad 94

29 جولای 2015 2 نظر
کد خبر : 718132
بازدید : 70
305 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

کنسرت تهران علی عبدالمالکی در سه شنبه 4 مرداد ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به رهبری امیر فتحی و تهیه کنندگی سام آهنگری برگزار شد.
این کنسرت با پخش تیزر آلبوم مخاطب خاص شروع شد و بعد از ورود نوازندگان علی عبدالمالکی با قطعه هوا بارونیه وارد صحنه شد و بعد از اتمام این آهنگ و احوال پرسی با طرفداران اش به سراغ قطعه دورت بگردم رفت و بعد بی جهت نیست را اجرا کرد.
مخاطب خاص، خوش به حالت، تیکه کلام و وایستا دیگر قطعاتی بود که عبدالمالکی اجرا کرد و در این میان چندی از نوازندگان خود از جمله جمله ناصر فلسفی، علیرضا جعفری، فراز نصیری ، مسعود پهلوان را معرفی کرد.
قطعه بعدی که این خواننده اجرا کرد دلکم نام داشت که به گفته خود اش قطعه ای است که خیلی ها وی را با این آهنگ میشناسند و عشق من، انگاری مریضم، سخته و حرف نزن دیگر قطعاتی بودند که عبدالمالکی اجرا کرد تا به سراغ قطعه تهران برود.
زمستون، یه دل شکوندم و همچنین خب بدرک دیگر قطعاتی بود که علی عبدالمالکی در این کنسرت خواند تا این شب خاطره انگیر برای طرفداران خوش ذوق اش به پایان برسد.
هنرمندانی همچون امیر پیرنهان، مهدی مقدم، محسن بنگر، شهره سلطانی، سعید شهروز و… از مهمانان علی عبدالماکی در این شب بودند
عکس های این کنسرت با شکوه که توسط عکاس و خبرنگار اختصاصی گانجا موزیک " امیر حسن کی نژاد " تهیه شده را مشاهده کنید :


دانلود کلیه عکس های کنسرت در یک فایل زیپ با لینک مستقیم
 

   
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها