نغمه آوای صحرا در نیاوران پیچید
نویسنده خبر :

نغمه آوای صحرا در نیاوران پیچید

27 آگوست 2015 0 نظر
کد خبر : 722295
بازدید : 42
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

گروه آوای صحرا که طبق سنوات قبلی، فعالیت گروهی خود را از ابتدای سال جاری شروع کرده اند، در شب دوم اجرای خود به سرپرستی و خوانندگی الهام کریمی و تهیه کنندگی علیرضا افتخاری به روی صحنه رفتند.طبق روال شب گذشته ، برنامه در دو بخش مجزا و متفاوت تقدیم حضار شد . در بخش اول این برنامه به بازخوانی قطعات کلاسیک و سنتی پرداخته شد که حس نوستالژیک و عارفانه ای را به سالن تزریق کرد."آوای تنهایی"، "افسانه"، "زنگ کاروان"، "بگذر از کوی ما"، "دورجوانی" و "دامن کشان"  قطعاتی بودند که در بخش اول این کنسرت اجرا شدند. این بخش از برنامه با حمایت خوب هواداران این گروه همراه شد .

همچنین در بخش دوم که متعلق به موسیقی محلی خراسانی بود، به اجرای قطعات "یار میگوید الله"، "چو مرغ شب"، "نگارینا"، "بیا تا قدر یکدیگر بدانیم"، "زلفای یارم" و "شادوماد" پرداخته شد. اجرای این بخش از برنامه انرژی را در بین بانوان حاضر در سالن چندین برابر کرد و با استقبال خوبی رو به رو شد.گروهآوای صحرا متشکل از پدیده احرار نژاد نوازنده ( تار)، نازنین پدرثانی نوازنده ( تنبک)، آوا ایوبی نوازنده (تارباس)، شیما بلوکی فر نوازنده (کمانچه) و مژگان ابولفتحی نوازنده (دف)، الهام کریمی را همراهی کردند.طبق ثنوات گذشته طراحی لباس متفاوت در هر بخش، متناسب با محتوای برنامه، از نکات شایان ذکر این اجرا بود.

همچنین مهارت نوازندگان در همراهی با الهام کریمی نشان از موفقیت این گروه بود.

هواداران آوای صحرا میتوانند دی ماه سال جاری منتظر اجرای بعدی این گروه باشند.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها