Fereydoun – Live in Concert Tehran | Shahrivar 94
نویسنده خبر :

Fereydoun – Live in Concert Tehran | Shahrivar 94

4 سپتامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 723258
بازدید : 44
347 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

شبکه خبری موسیقی ایران – نیلوفر بیات: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی 13 شهریور ماه در دو سانس  پذیرای فریدون آسرایی و مخاطبان وی بود،فریدون آسرایی تقریبا بدون تاخیر طولانی  برنامه را  با  قطعه ی عشق یعنی آغاز کرد،در ادامه ی کنسرت با گلچینی از قطعات این خواننده همراه شدیم مانند : گل نازم، طاقت بیار،سلام، افسون، مادر (که به تمامی مادران تقدیم شد )، دوست دارم پشیمونی،یاد تو می افتم، فاصله ها، چشمات مال منه، به یاد من باش، ببخشید و.. در آخر قطعه که خوشگل عاشق که  از ابتدای برنامه مانند همه ی برنامه های فریدون توسط مخاطبان درخواست میشود اجرا شد .

حواشی:

– میهمانان این برنامه دو سانس اول ،کامران تفتی ،صالحه زهره وند پیام شفایی بودند.

– این کنسرت به همت موسسه ی رویال هنر پارس و به تهیه کنندگی ( مجید عبدی ) به روی صحنه رفت و فریدون از مجید عبدی به پاس تمامی زحماتش تشکر به عمل آورد و به مخاطبانش گفت اگر مجید عبدی نبود فریدون آسرایی هم برای شما به اجرا نمیپرداخت .

نوازندگان:

سینا پرتوی ( درامز)، آرش عیوضی ( بیس ) ،ایمن خراسانی راد (گیتار ) ،کارن زیاری ( پیانو و کیبورد ) و… آسرایی را در این کنسرت همراهی کردند.

در ادامه قاب های این برنامه را از نگاه دوربین ” تارا نوری” بیننده باشید.

       

       

       

       

       

   

               

Photo : Tara Nouri

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها