نشست خبری آلبوم “ستاره بارون” با صدای رضا اعتمادی
نویسنده خبر : امیرحسن کی نژاد

نشست خبری آلبوم “ستاره بارون” با صدای رضا اعتمادی

امیرحسن کی نژاد 10 سپتامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 724054
بازدید : 30
322 پسند
خلاصه خبر : نشست خبری آلبوم ستاره بارون رضا اعتمادی عصر چهار شنبه در رستوران شاندیز نیاوران با حضور اهالی رسانه و مازیار کلاهی، نوید اسکندر، آقای همت پور، آقای محمودی و سامی تحصیلداری برگزار شد...
متن خبر :


 

نشست خبری آلبوم ستاره بارون رضا اعتمادی عصر چهار شنبه در رستوران شاندیز نیاوران با حضور اهالی رسانه و مازیار کلاهی، نوید اسکندر، آقای همت پور، آقای محمودی و سامی تحصیلداری برگزار شد. 
اعتمادی با خوش آمدگویی به خبرنگران از تولید آلبوم صحبت کرد و خاطر نشان کرد، برای گرفتن مجوز آلبوم ستاره بارون حدود شش ماه زمان صرف شد که این آلبوم شامل 10 قطعه میباشد و حدود یکسال روند تولید آلبوم زمان برد چرا که من خیلی روی کارهایم حساس هستم. 
وی درباره اجرا کنسرت هایش گفت: در حال تولید آلبوم دوم هستیم و فاصله زیادی بین آلبوم دوم و اول نیست اما بعد از آلبوم دوم برنامه هایی برای اجرا های صحنه ای خواهیم داشت.
سامی تحصیلداری ترانه سرا این آلبوم که رابطه نزدیکی با رضا اعتمادی دارد درباره تیتراژ نخواندن رضا گفت: برای ارایه هنر نباید پولی پرداخته بشود وقتی شما به عنوان یک مولف قرار باشد برای هنری که دارید پول هم بپردازید خیلی سخت است , تیتراژ خواندن مافیا دارد و فکر میکنم رضا بهترین کار را تا به الان کرده است که پول نداده که تیتراژ بخواند.
اعتمادی در ادامه صحبت های تحصیلداری گفت: پیشنهاد های مختلفی از برنامه های مختلف داشته ام اما با صحبت ها و مشورت هایی که با بچه ها داشته ام به این نتیجه رسیدم که تیتراژ نخوانم، اما تیتراژ میخوانم ولی نه با شرایطی که وجود دارد. 
رضا اعتمادی درباره اسپانسر آلبوم اش که آیس پک میباشد و بر روی آلبوم نیز درج شده است بیان کرد: آیس پک چون یک سیستم موفق بوده است استفاده کردیم و ما از شرکت هایی که موفق باشند استقبال میکنیم حالا مهم نیست بستنی یا چیز دیگر باشد برای موفقیت مهم است که آیس پک این موفقیت را داشته است. 

رضا اعتمادی در پایان صحبت هایش افزود: ممنونم از حضور خبرنگاران میخواهم این را به جرات بگویم با کمک دوستانی که در این آلبوم حضور دارند و آقای محمودی مدیریت شاندیز فرمانیه و اسپانسر این آلبوم برای آلبوم بعدی اتفاق های خیلی خیلی بهتری می افتد.

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها