کنسرت گروه میراث 26 شهریور ماه در هوای پاییزی تابستان برگزار شد
نویسنده خبر :
خلاصه خبر :
متن خبر :

 

کنسرت گروه میراث 26شهریور ماه در هوای پاییزی تابستان برگزار شد.

این گروه  در سال 1387 به سرپرستی و آهنگسازی آرش قاسمی تشکیل شده است و تا کنون در سه دوره از جشنواره بین المللی موسیقی فجر و در جشنواره خنیاگران حوزه هنری شرکت کرده اند و همچنین در شهر های تاشکند، ازبکستان، آلماتی و آستانه قزاقستان و همچنین در شهر های مختلف قبرس شمالی و جنوبی اجرای زنده داشته اند.

آنچه که در این کنسرت برگزار شد تصنیف هایی با اشعار حضرت مولانا، تصنیف عاشقی بر من و لیلی و مجنون با آهنگسازی آرش قاسمی در دستگاه همایون، تصنیف باز فرود آمدیم و دولت عشق با آهنگسازی استاد جلال ذوالفنون در دستگاه شود تصنیف های دیگر ماروان، سفر و همچنین قطعات زیر کش سلمک (بر اساس ردیف میرزا عبدالله)، چهار مضرب با آهنگسازی آرش قاسمی و تکنوازی و چند نوازی اعضای گروه موسیقی میراث بود.

بامداد فلاحتی خواننده این گروه که متولد یزد میباشد در پایان بخش اول از گدر مادر خود و اعضای گروه و همجنین در اساتید موسیقی کشور و همچنین بازیگرانی که در این شب حضور داشتند تشکر کرد.

و همچنین خاطر نشان کرد اولین آلبوم رسمی گروه میراث در 8 مهر ماه رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است  آرش قاسمی(سرپرست گروه، آهنگساز و نوازنده عود و سه تار)، عمران فروزش(نوازنده تنبک و دف)، تورج زاد پور(نوازنده تار)، اشکان پور فرخی(نوازنده دف)، امین رحیمی(نوازنده نی)، سهیل حسنوی(نوازنده سنتور) و میلاد بیات(نوازنده کمانچه) اعضای گروه میراث بودند.

 

               

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها