Farzad Farzin – Live in Concert Tehran | 1 Mehr 94
نویسنده خبر :

Farzad Farzin – Live in Concert Tehran | 1 Mehr 94

27 سپتامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 726008
بازدید : 142
5023 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

شبکه خبری موسیقی ایران – نیلوفر بیات:سالن میلاد نمایشگاه بین المللی  اولین روز از سومین فصل سال را در  دو سانس  میزبان فرزاد فرزین و مخاطبانش بود . خواننده ی آلبوم شخصی که به اجرای پرفورمنس قوی و انجام برنامه های نمایشی معروف است، این بار کنسرت نوستالژی را برای هوادارانش در نظر گرفت که حدود 10 سال خاطره را با هم مرور کنند . کنسرت نوستالژی با پخش ویدیو های قدیمی فرزاد فرزین و قطعه ی خاطره انگیز شراره شروع شد و بعد از خوش آمد گویی آقای شومن  به  طرفدارانش به ترتیب قطعات خاطره انگیز و نوستالژیک آلبوم های شراره، شوک،شانس، شلیک و شخصی به اجرا در آمدند، از موارد چشمگیر این برنامه دکور جالب استیج بود که ادغام دکور  کنسرت  سال های گذشته ی فرزاد فرزین  بود .

قطعات : من و تو (آلبوم شراره)، به تو مدیونم،پشت صحنه،هموطن،نفس بریده، چتر شکسته،شانس،کی میتونه،دونه دونه،چیکه چیکه،نه،ماه عسل، برگرد، باتو، بچه و… اجرا گردید. در آنتراک برنامه نوازندگان گروه شوک : مهران خلیلی ( رهبر ارکستر و  گیتار الکتریک )،احمد امینپور ( پرکاشن)  ،یاشار خسروی ( ساکسیفون )،مهرداد معافی ( گیتار اکوستیک) تایماز طاعتی ( ویولن)، امیر میلاد نیکزاد ( کیبورد) ،سهراب رمضان زاده ( درامز ) ،امیل عباسی مهر ( گیتار باس ) به هنرنمایی پرداختند . 

همچنین فیلم کنسرت "شوک " فرزاد فرزین به کاگردانی ( برادران بوشهری ) به زودی در بازار موسیقی منتشر میشود و جدید ترین آلبوم وی به نام " 6 " بعد از ایام محرم و صفر منتشر خواهد شد که بعد از آلبوم 6  فرزین قول اجرای  کنسرت  جالب و بی نظیری را به مخاطبانش داد .

آقای پیمان عیسی زاده به عنوان مدیر برنامه جدید گروه شوک معرفی شدند و کارگردانی هنری این برنامه به عهده ی کیوان ملک مطیعی بود . 

مهمان های ویژه کنسرت نوستالژی فرزاد فرزین : اشوان ،علیرضا طلیسچی ،حامد رجبی  ،مسعود محمدی ،پدر و مادر فرزاد فرزین ، یاحا کاشانی و… بودند. 

این کنسرت  که یکی از بی نقص ترین کنسرت های فرزین بود، به همت موسسه ی "آوای دوارن " به مدیریت "خانم کاویانی "و تهیه کنندگی" رسول ترابی " به روی صحنه رفت .

در ادامه تصاویر زیبای این برنامه را از قاب "گروه 17" بیننده باشید.

                                             

       

 Photo : 17 Group

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها