گوهرافشان میراثی ها رونمایی شد
نویسنده خبر : Admin

گوهرافشان میراثی ها رونمایی شد

Admin 4 اکتبر 2015 0 نظر
کد خبر : 727068
بازدید : 64
0 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی گوهرافشان با اشعاری از مولانا و به آهنگسازی آرش قاسمی طی دو سال گردآوری و با هنرمندی بامداد فلاحتی(خواننده)، احسان امامی(تار)، تورج زادپور(تار)، مهدی کروندیان(تار)، پرستو مرادی(بم تار)، آرش قاسمی(عود، تار و کلارینت)، محمدامین جهانگیری(سنتور)، سحر میرهاشمی(قانون)، متین آهنگری(کمانچه و کمانچه آلتو)، نیما حسین زاده(کمانچه)، امین رحیمی(نی)، عمران فروزش(تنبک)، شایان ریاحی(دم دم، کاخن، جیمبه، کاستانیت و پاندیرو)، فرزاد خورشیدزاده(دف، دایره و تاکینگ درام) و اشکان پورفرخی(دف) روانه بازار شد...
متن خبر :


آلبوم موسیقی گوهرافشان با اشعاری از مولانا و به آهنگسازی آرش قاسمی طی دو سال گردآوری و با هنرمندی بامداد فلاحتی(خواننده)، احسان امامی(تار)، تورج زادپور(تار)، مهدی کروندیان(تار)، پرستو مرادی(بم تار)، آرش قاسمی(عود، تار و کلارینت)، محمدامین جهانگیری(سنتور)، سحر میرهاشمی(قانون)، متین آهنگری(کمانچه و کمانچه آلتو)، نیما حسین زاده(کمانچه)، امین رحیمی(نی)، عمران فروزش(تنبک)، شایان ریاحی(دم دم، کاخن، جیمبه، کاستانیت و پاندیرو)، فرزاد خورشیدزاده(دف، دایره و تاکینگ درام) و اشکان پورفرخی(دف) روانه بازار شد.

در برنامه رونمایی و جشن امضای آلبوم این اثر، آرش قاسمی به عنوان سرپرست گروه از حضور تعداد زیادی از هواداران و مهمانان تشکر و از اعضای گروهش قدردانی کرد. میراث پس از دو شب اجرای موفق در فرهنگسرای نیاوران تهران این آلبوم را مصادف با بزرگداشت مولانا منتشر کرد.

در ادامه استاد شهبازیان و بامداد فلاحتی صحبت هایی در رابطه با اجرای اخیر و آلبوم جدید میراث کردند و از عوامل آلبوم تشکر شد. در انتهای برنامه آرش قاسمی از ژاله صادقیان و بهزاد فراهانی برای همراهی در آلبوم تشکر و از عدم حضور آنها به علت برخی مشکلات ابراز ناراحتی کرد.

عکس : مرجان عابدینی 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها