Babak Jahanbakhsh – Live Concert Tehran | Mehr 94
نویسنده خبر : امیرحسن کی نژاد

Babak Jahanbakhsh – Live Concert Tehran | Mehr 94

امیرحسن کی نژاد 7 اکتبر 2015 0 نظر
کد خبر : 727548
بازدید : 80
5954 پسند
خلاصه خبر : کنسرت پاییزی خواننده آلبوم مدار بيقراري شامگاه 14مهر در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران برگزارشد. جهانبخش اجرای خود را با قطعه تهران شروع کرد...
متن خبر :

 

کنسرت پاییزی خواننده آلبوم مدار بيقراري شامگاه 14مهر در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران برگزارشد.
جهانبخش اجرای خود را با قطعه تهران شروع کرد.این قطعه هیجان زیادی در سالن میلاد به پا کرد و باعث همراهی پرشور مخاطبان بابک شد.این خواننده در ادامه قطعاتی نظير صدای عشق،بی تو میمیرم،ای دل،دوست دارم،منو نگاه کن،روزمرگی،مداربی قراری،توچشمای منی،اکسیژن،خونه،عاشقتر،دلتنگی،چی شده،سکوت،دریا(ريميكس)،چه،برف،من و بارون اجرا شد كه دو قطعه ی آخر (برف،من و بارون)به شدت مورد اصرار هواداران بود و جهانبخش با اجراي من و بارون از رضا صادقی و از رضا تاجبخش بابت آهنگ سازی و تنظیم قطعه برف تشکر دوباره به عمل آورد.
در ادامه برنامه به احترام کشته شدگان فاجعه منا در عربستان 1دقیقه سکوت اعلام شد همچنين در اواسط برنامه جهانبخش بامخاطبانش سخن گفت و از حضور آنان تقدیر و تشكر به عمل آورد، اما شايد مهمترین نکته ای که این خواننده ی جوان در میان سخنانش به آن پرداخت اين بود كه امسال آلبومي منتشر نمیكند اما اين در حاليست كه به اندازه يك آلبوم كامل تک آهنگ آماده انتشار موجود دارد.
چهره ها و مهمانان سرشناس این برنامه مهدی رحمتی،رامین هاشمی، احسان خواجه اميري و…بودند.
شايان ذكر است كه این کنسرت به همت شرکت اکسیرنوین با تهيه كنندگي محمدرضا خانزاده به روی صحنه رفت و کارگردانی هنری اين برنامه را آیدین سیمایی بر عهده داشت.
رضاتاجبخش(رهبرارکستر و پیانو)،ایلیارخسروی(درامز)،بابک ریاحی پور(سرپرست گروه و گیتار بیس)،انوشیروان تقوی(کیبورد)،مسعودهمایونی(گیتارالکتریک)،بهنام حکیم(بوزوکی)،مهران فرشباف (پرکاشن) و همچنين کسری خدیور(ویلن)در این کنسرت بابک جهانبخش را به عنوان اعضاي اركستر همراهی میکردند.
گزارش : سمانه دهقان

تمامی عکس ها توسط عکاس اختصاصی سایت " امیر حسن کی نژاد " تهیه شده است

 

دانلود کلیه عکس ها در یک فایل زیپ

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها