واکنش حمید عسکری در پی اقدامات سایت غیر مجاز امریکایی
نویسنده خبر : Admin

واکنش حمید عسکری در پی اقدامات سایت غیر مجاز امریکایی

Admin 12 نوامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 732462
بازدید : 110
1 پسند
خلاصه خبر : حمید عسگری خواننده پاپ اعلام کرد در پی مقاومت سایت غیر مجاز امریکایی در قبال حذف آثار خوانندگان ایرانی، وکیل تعدادی از خوانندگان موضوع را به شکل قضایی پیگیری می کند...
متن خبر :

 

حمید عسگری خواننده پاپ اعلام کرد در پی مقاومت سایت غیر مجاز امریکایی در قبال حذف آثار خوانندگان ایرانی، وکیل تعدادی از خوانندگان موضوع را به شکل قضایی پیگیری می کند.
خبرگزاری مهر: حمید عسگری خواننده پاپ اعلام کرد در پی مقاومت سایت غیر مجاز امریکایی در قبال حذف آثار خوانندگان ایرانی، وکیل تعدادی از خوانندگان موضوع را به شکل قضایی پیگیری می کند.

حمید عسگری پیرامون نامه اخیر خوانندگان پاپ به رئیس جمهوری توضیح داد: این نامه نه تهدید بود و نه هیچ چیز دیگر بلکه فقط درددلی با عالی ترین مقام اجرایی کشور در رابطه با امنیت کاری هنرمندان فعال موسیقی بود که دوست داشتیم آن را با آقای روحانی در میان بگذاریم.

وی افزود: ما به تمام قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران احترام گذاشته و می گذاریم و هر مشکلی که بوجود آید حاضریم درباره آن با تمام جزئیات گفتگو کنیم. بحث امنیت کاری و یکسری از امکاناتی که به موسیقی پاپ نمی دهند دغدغه اصلی ما بود که در این نامه مطرح شد که دوست داشتیم مانند همیشه با گفتگو آن را حل کنیم و این موضوع را با رئیس جمهوری در میان گذاشتیم.

این خوانندگان پاپ درباره حاشیه اخیری که برای خوانندگان پاپ پیرامون ثبت آثارشان در شبکه موسوم به سایت غیر مجاز امریکایی بوجود آمده است، بیان کرد: سایت غیر مجاز امریکایی رسانه ای است که هدفش دوستی با ما نیست و به همین جهت حاضر نیست قطعات خوانندگان پاپ داخل کشور را از سایت خود بیرون می آورد اما ما در این زمینه شکایت های خود را انجام داده ایم و از طریق وکیلی که در کشور آمریکا هماهنگ شده اقدامات قضایی را انجام داده و آثارمان را از این سایت خارج  خواهیم کرد.

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها