داعش کنسرت کدام گروه موسیقی را هدف قرار داد؟
نویسنده خبر : Admin

داعش کنسرت کدام گروه موسیقی را هدف قرار داد؟

Admin 15 نوامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 732810
بازدید : 16
0 پسند
خلاصه خبر : داعش کنسرت کدام گروه موسیقی را هدف قرار داد؟/ تمام اعضای گروه زنده ماندند در حملات خونبار پاریس در محل کنسرت گروه «ایگلز» یکصد نفر گروگان گرفته شدند که به کشتار و انفجار منجر شد اما تمام اعضای گروه زنده ماندند...
متن خبر :

 

داعش کنسرت کدام گروه موسیقی را هدف قرار داد؟/ تمام اعضای گروه زنده ماندند
در حملات خونبار پاریس در محل کنسرت گروه «ایگلز» یکصد نفر گروگان گرفته شدند که به کشتار و انفجار منجر شد اما تمام اعضای گروه زنده ماندند.
 مدیر گروه موسیقی «ایگلز» که جمعه شب در سالنی در پاریس اجرا داشتند و گروگان گیری اصلی در این سالن روی داد اعلام کرد که تمام اعضای گروه جان سالم به‌در برده‌اند.
این گروه موسیقی راک آمریکایی در سالن «باتاکلان» در شرق پاریس اجرا داشتند که منجر به این اتفاق شد. به طور دقیق مشخص نیست چند نفر داخل سالن بوده‌اند اما پلیس فرانسه اعلام کرده که حداقل یکصد نفر داخل سالن کشته شده‌اند.مایکل دریو یکی از اعضای گروه «ایگلز» درباره این اتفاق گفت: «مردی را دیدیم که با اسلحه وارد سالن شد و شروع به شلیک کرد و ما بلافاصله روی زمین دراز کشیدیم. من تلفن همراه یکی از تماشاچیان را گرفتم و به خانواده‌ام در آمریکا زنگ زدم. باور نمی‌کنم زنده مانده‌ام»گروه ایگلز در سال 1998 در پالم دزرت کالیفرنیا تشکیل شد. ایگلز در سبک تلفیقی «بلوز و راک» فعالیت می‌کند و امسال پس از هفت سال آلبومی منتشر کردند و اجرای دیشب این گروه در پاریس نیز، تور اروپایی همین آلبوم اخیر بود. 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها