بازگشت اوهام به صحنه و دو آلبوم در راه
نویسنده خبر : Admin

بازگشت اوهام به صحنه و دو آلبوم در راه

Admin 17 نوامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 733022
بازدید : 70
0 پسند
خلاصه خبر : دوستان و طرفداران اوهام به یاد دارند که پس از اتفاقات تلخ سال گذشته (کنسل شدن دو کنسرت گروه در تهران و رشت و نیز بلاتکلیف ماندن البوم لایو اجرا در برج ازادی تهران) شهرام شعرباف طی نامه ای سرگشاده به دفتر موسیقی ارشاد,ضمن اعتراض شدید به تبعیض ها و تصمیمات سلیقه ای ان مرکز, انصراف خود از فعالیت رسمی در ایران را اعلام نمود ...
متن خبر :

 

بازگشت اوهام به صحنه و دو آلبوم در راه

دوستان و طرفداران اوهام به یاد دارند که پس از اتفاقات تلخ سال گذشته (کنسل شدن دو کنسرت گروه در تهران و رشت و نیز بلاتکلیف ماندن البوم لایو اجرا در برج ازادی تهران) شهرام شعرباف طی نامه ای سرگشاده به دفتر موسیقی ارشاد,ضمن اعتراض شدید به تبعیض ها و تصمیمات سلیقه ای ان مرکز, انصراف خود از فعالیت رسمی در ایران را اعلام نمود. این اتفاقات تلخ بارها در 15 سال گذشته تکرار شده و ضربه های روحی و مالی جدی به اوهام وارد کردند.ولی اکنون خبرهای خوبی برای اوهامی های داخل کشور در راه هستند. با تغییراتی که در دفتر موسیقی اتفاق افتاده و همکاری این مرکز, به زودی اوهام در تهران به روی صحنه باز خواهد گشت. همچنین البوم لایو اجرای برج ازادی نیز تا قبل از عید امسال در ایران منتشر خواهد شد.
 خبر مهم تر و جذاب برای طرفداران اوهام, ضبط البوم شخصی (solo) شهرام است که از اواخر پاییز امسال کار بروی ان اغاز خواهد شد. به طور خلاصه ترانه های این البوم اثر شهرام و یکی از شاعران خوب کشورمان بوده و موسیقی ان نیز در حال و هوایی کاملا متفاوت از موزیک اوهام است. این البوم احتمالا اوایل سال 1395 منتشر خواهد شد.                

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music                      
                    

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها