همکاری آرمین زارعی با یاسر داوودیان
نویسنده خبر : Admin

همکاری آرمین زارعی با یاسر داوودیان

Admin 28 نوامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 734029
بازدید : 138
3 پسند
خلاصه خبر : آرمین زارعی مشهور به “۲afm”، خواننده مطرح رپ به همراه یاسر داودیان، خواننده پاپ از جزئیات آلبوم مشترک خود سخن گفتند...
متن خبر :

 

آرمین زارعی مشهور به “۲afm”، خواننده مطرح رپ به همراه یاسر داودیان، خواننده پاپ از جزئیات آلبوم مشترک خود سخن گفتند.

یاسر داودیان در خصوص این آلبوم گفت: در صورتی که مشکلی پیش نیاید، آلبوم جدیدم تا پایان امسال منتشر خواهد شد و قرار شده است برای نخستین بار از کمک های  آرمین زارعی در این اثر استفاده کنم و به امید خدا آرمین در خیلی از قطعات آلبوم نقش بسزایی خواهد داشت.

داودیان در ادامه در خصوص دلایل همکاری با یک خواننده مطرح رپ در آلبوم جدیدش گفت: امروز  موسیقی ما به لحاظ فضای ترانه هایی که گفته می‌شود،  رنگ و بوی عامیه محوری به خود گرفته است که این فضا برای مخاطبان امروزی جذاب است و  در نتیجه این مسئله موجب شد تا گرایش پیدا کنم که از آرمین در آلبوم جدیدم کمک بگیرم.

شخصا امیدوارم این آلبوم  موجب شود تا مجاز شدن آرمین قابل لمس تر شود.

آرمین زارعی نیز در خصوص این همکاری ب گفت: یاسر داودیان از دوستان و همکاران صمیمی من است، اما در حال حاضر نمی‌توانم در خصوص جزئیات این همکاری چیز خاصی بگویم و بگویم این همکاری چه مدلی است ؛ تنها می توانم بگویم ، به امید خدا آلبوم جدید یاسر داودیان منتشر میشود و بعد از انتشار مسلما نظرات منتقدان و مخاطبان در خصوص این آلبوم شنیدنی خواهد بود.

 منبع : آوای ایرانیان

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها