احمد کایا : اَدل آهنگ ما را دزدیده است
نویسنده خبر : Admin

احمد کایا : اَدل آهنگ ما را دزدیده است

Admin 9 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 734879
بازدید : 68
9 پسند
خلاصه خبر : طرفداران خواننده سابق، احمد کایا می‌گویند آهنگ «میلیون‌ها سال پیش» از آلبوم جدید «۲۵» اَدل شباهت‌های بسیاری با تصنیف خواننده کرد دارد...
متن خبر :

 

طرفداران خواننده سابق، احمد کایا می‌گویند آهنگ «میلیون‌ها سال پیش» از آلبوم جدید «۲۵» اَدل شباهت‌های بسیاری با تصنیف خواننده کرد دارد.

طرفداران خواننده سابق، احمد کایا می‌گویند آهنگ «میلیون‌ها سال پیش» از آلبوم جدید «25» شباهت‌های بسیاری با تراک «آچیلارا توتونماک» (چسبیده به مرگ) خواننده کردها دارد که در سال 1985 ساخته شده است.برخی از طرفداران کایا در شبکه‌های اجتماعی چنین نوشتند:"ادل این آهنگ را از ما دزدیده است". خدا شما دزدها را لعنت کند.به گزارش فارس، کایا خواننده کرد معروف اهل مالاتیای ترکیه بود که سال 2000 در پاریس در تبعید درگذشت. پس از انتشار اعتراض طرفداران کایا در شبکه‌های اجتماعی، گلتن کایا همسر احمد کایا به خبرنگاران گفت:"فکر نمی‌کنم ادل ستاره بین‌المللی خوانندگی سرقت هنری کرده باشد. اگر این کار را آگاهانه انجام داده باشد دزد است".سخنگوی ادل، این آوازه‌خوان دارای شهرت جهانی هنوز پاسخی به این جملات و اعتراض‌ها نداده است.

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها