یادگار بابک بیات روی صحنه خواهد رفت
نویسنده خبر : Admin

یادگار بابک بیات روی صحنه خواهد رفت

Admin 26 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 737583
بازدید : 18
0 پسند
خلاصه خبر : مانی رهنما خواننده موسیقی پاپ ۲۸ دی‌ماه امسال کنسرت «یادمان استاد بابک بیات به روایتی نو» را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند...
متن خبر :

 

مانی رهنما خواننده موسیقی پاپ ۲۸ دی‌ماه امسال کنسرت «یادمان استاد بابک بیات به روایتی نو» را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند.

کنسرت «یادمان استاد بابک بیات به روایتی نو» ۲۸ دی‌ماه امسال به خوانندگی مانی رهنما در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود. در این کنسرت که به رهبری ارکستر علیرضا شمس اسکندری اجرا می شود گروهی از هنرمندان سرشناس حوزه موسیقی پاپ به عنوان نوازنده حضور دارند.

هومن نامدارى كلارينت، ساكسیفون، آرين كشيشى بيس گيتار، حمزه يگانه پيانو، درشن آناند طبلا، محمد شعبانى پركاشن، امين طاهرى درامز، فرمهر بيگلو ويولن، رايين نورانى ويلن، كوشا صرافى گوهر ويولا، ارسلان عليزاده ويولنسل، فواد الهى قمشه اى گيتار، عليرضا خسروى پركاشن و تيمپانى، سجاد نوروزى پركاشن، اميرعلى رحمانى پركاشن، عرفان قوى قلب پركاشن، نسترن قاضيانى هم خوان، آرزو فتحى هم خوان، اميد تاجدوست هم خوان، مصطفى كرمى هم خوان، مازيار واحدى هم خوان، سهيل صارمى كيبورد ، ژوبين عسگريه ديجيريدو، سعيد مجازى ديجيريدو، آرش رستگار زاده ديجيريدو، اوستا سواد جان ديجيريدو، آريا آروندى ديجيريدو از جمله نوازنده‌ها و موزیسین‌هایی هستند که مانی رهنما را در این کنسرت همراهی می کنند.

این کنسرت به تهیه کنندگی محمدرضا کرمی و تحت امتیاز موسسه «تصویر موسیقی» روی صحنه خواهد رفت.

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها