نمایشگاه عکس حامی
نویسنده خبر : شایان رسول زاده

نمایشگاه عکس حامی

شایان رسول زاده 27 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 737835
بازدید : 82
0 پسند
خلاصه خبر : در اختتامیه نمایشگاه عکس حامی اتفاق افتاد "مهدیس" میزبان کنسرت حامی شد...
متن خبر :

 

در اختتامیه نمایشگاه عکس حامی اتفاق افتاد
"مهدیس" میزبان کنسرت حامی شد!


نمایشگاه عکس حمید حامی هنرمند خوب موسیقی کشورمان طی ۴ روز در سالن موسسه فرهنگی اکو برگزار شد.این نمایشگاه که سه شنبه گذشته افتتاح شد به قاب های حمید حامی اختصاص داشت و به نوعی حرکتی نو در این عرصه به شمار میرفت که حامی توانسته بود با عبور از مرزهای داخلی موج نویی را حتی در سطح جهانی به وجود آورد.این نمایشگاه که به مدت ۴ روز دایر بود رنگ هنرمندان و علاقه مندان زیلدی را به خود دید و حواشی جالبی را رقم زد.
در روز آخر نمایشگاه عکس حامی هنرمندان سرشناسی از جمله بابک صحرایی، مجید انتظامی، بهروز صفاریان، رضا تاجبخش، مهران خلیلی، مازیار احمدپور، پوریا ربیعی، مجید برومند، میثم دهقان، یلدا انگالی، حامد صوفی پور، سروش صحت حضور داشتند و در حاشیه مراسم نیز حامی به همراهی رضا تاجبخش سه قطعه را اجرا کردند که یکی از قطعات را به "مهدیس" که از بیماری صعب العلاجی رنج می برد و در یک حرکت بسیار زیبا و نمادین مهمان افتخاری برنامه حامی بود، تقدیم کردند. 
لازم به ذکر است که در این نمایشگاه چند تابلو با قیمت های 5 و10 میلیون تومان به فروش رسید. در حاشیه این رویداد هنری حامى درباره فروش تابلوهاى عكسش در اين نمايشگاه اظهار داشت: بخش عمده اى از فروش اين تابلو ها صرف امور خيريه خواهد شد و براى امنيت خاطر در انجام اين اتفاق، تابلوها با امضاى من به خريداران تحويل مى شوند.
حامى در ادامه عنوان كرد: اگر تابلويى بدون امضاى من در اختيار خريدارى قرار گيرد نشاندهنده اين است كه تقلبى صورت گرفته و اين تابلو بدون اطلاع من به فروش رفته است.

عکاس : محمد رفتاری


تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها