ارکستر ملی با 6 خواننده در جشنواره موسیقی فجر اجرا می‌کند
نویسنده خبر : Admin

ارکستر ملی با 6 خواننده در جشنواره موسیقی فجر اجرا می‌کند

Admin 28 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 737896
بازدید : 42
0 پسند
خلاصه خبر : ارکستر ملی ایران که از زمان راه‌اندازی دوباره با خواننده‌هایی چون حمیدرضا نوربخش، محمد معتمدی و سالار عقیلی روی صحنه رفته بود، به تصمیم فرهاد فخرالدینی با شش خواننده کمتر شناخته شده در جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه می‌پردازد...
متن خبر :

 

ارکستر ملی ایران که از زمان راه‌اندازی دوباره با خواننده‌هایی چون حمیدرضا نوربخش، محمد معتمدی و سالار عقیلی روی صحنه رفته بود، به تصمیم فرهاد فخرالدینی با شش خواننده کمتر شناخته شده در جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه می‌پردازد.
 

ارکستر موسیقی ملی ایران دو اجرا در سی‌ویکین دوره جشنواره موسیقی فجر خواهد داشت. چوب رهبری را در اولین اجرای ارکستر روز بیست‌وچهارم بهمن ماه لوریس چکناوارایان به دست می‌گیرد و در ادامه و در روز بیست‌ونهم بهمن ماه فرهاد فخرالدینی همراه ارکستر روی صحنه می‌رود و شش خواننده تازه را معرفی می‌کند.

همکاری ارکستر ملی ایران با شش خواننده در نوع خود شاید اتفاق جالبی به نظر برسد که می بایست منتظر ماند و دید فرهاد فخرالدینی و همراهانش در این دو اجرای پیش رو تا چه حد می توانند انتظارات دوستداران ارکستر ملی و شخص فرهاد فخرالدینی را بر آورده کنند. البته این در حالی است که دست اندرکاران ارکستر ملی فعلا تلاشی برای رسانه ای شدن اسامی این شش خواننده ندارد.ارکستر موسیقی ملی ایران توسط فرهاد فخرالدینی در سال ۱۳۷۷ با پشتیبانی دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شد، مدیریت دفتر موسیقی در آن زمان بر عهده‌ علی مرادخانی بود. در نخستین اجرا، این ارکستر از آواز محمدرضا شجریان و ساخته‌های علی تجویدی بهره برد.
ارکستر موسیقی ملی بیستم خرداد ماه امسال پس از مدتی تعطیلی، با حضور مقامات دولتی مجددا راه‌اندازی شد. در اجرای پیش روی این ارکستر در جشنواره موسیقی فجر، ترکیب نوازندگان متفاوت خواهد بود و دیگر ارکستر‌های ملی و سمفونیک نوازنده مشترک نخواهند داشت. 

منبع : تابناک

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها