بازيگر زن شهير سينما موزيسين مي شود
نویسنده خبر : احسان احمدی

بازيگر زن شهير سينما موزيسين مي شود

احسان احمدی 1 ژانویه 2016 0 نظر
کد خبر : 738502
بازدید : 90
0 پسند
خلاصه خبر : مخاطب معمولي هنر هفتم هم كه باشيد قريب به غير ممكن است كه نام "هنگامه قاضياني" برايتان ناشناس باشد...
متن خبر :

 

مخاطب معمولي هنر هفتم هم كه باشيد قريب به غير ممكن است كه نام "هنگامه قاضياني" برايتان ناشناس باشد.بازيگر زن شهير سينماي ايران كه بازي او بار ها و بارها در فيلم هاي مختلف انظار مخاطبان را جلب هنر خود كرده و گاها صداي دلنشين او زيبايي و آرامش بازي ايشان را دو چندان كرده است.

قاضياني ساليان قبل با دنگ شو قدم را فراتر از هنر هفتم گذاشت و روي مرز سينما و موسيقي قدم زد.همخواني با "دنگ شو"؛گروه پرطرفدار موسيقي تلفيقي كشور؛در نوع خود يك اتفاق خبري بود.اما اين بار قاضياني پس اين تجريه موفق،به سوي استقلال خيز برداشته و اولين تجريه مستقل موسيقايي خود را به روي صحنه ميبرد.
اين خبر با توجه به شرايط كنوني موسيقي كشور به خودي خود مخاطب را تحت تاثير قرار ميدهد اما مهمتر از آن راهي است كه قاضياني به سوي آن قدم برداشته.شكستن تابوي عدم اجراي بانوان در موسيقي و در درجه دوم شكستن اين تابو توسط يكي از بازيگران صاحب سبك سينما نويد يك اتفاق را در موسيقي كشور ميدهد.
هنوز از جزئيات اين اجرا اطلاعات دقيقي در دسترس نيست اما با توجه به عزم راسخ و گروه حرفه اي قاضياني بايد توقع يك اجراي بي نقص را از قاضياني دارا بود.

اطلاعات تكميلي اين برنامه بزودي از شبكه خبري موسيقي ايران انتشار ميابد.
اما شايد اين سوال هنوز گوشه ذهن مارا آزار دهد كه چرا با توجه به گسترده شدن فضاي موسيقي كشور و سياست هاي خوب مسئولين ارشاد در اين سالها هنوز نبايد موسيقي فاخري با صداي بانوان به صورت مستقل در كشور توليد شود!؟

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها