Alireza Eftekhari – Live Concert Azarbayjan Sharghi | Dey 94
نویسنده خبر : Admin

Alireza Eftekhari – Live Concert Azarbayjan Sharghi | Dey 94

Admin 16 ژانویه 2016 0 نظر
کد خبر : 740363
بازدید : 44
2244 پسند
خلاصه خبر : کنسرت علیرضاافتخاری  بهمراه گروه موسیقی قدح به سرپرستی حسن میرزاخانی , 24 دیماه ,دو سانس در سالن وزارت ارشاد شهرستان بناب استان آذر بایجان شرقی با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد...
متن خبر :

 

کنسرت علیرضاافتخاری در آذربایجان شرقی


  کنسرت علیرضاافتخاری  بهمراه گروه موسیقی قدح به سرپرستی حسن میرزاخانی , 24 دیماه ,دو سانس در سالن وزارت ارشاد شهرستان بناب استان آذر بایجان شرقی با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد اجرای قطعات خاطره انگیز و اجرای بی نظر نوازندگان  هنگام شروع ای گل ناز من  و  دف نوازی شور انگیز در ابتدای این قطعه و همراهی مدعوین  فضایی گرم و شاداب  در سالن ایجاد کرده بود  وی قطعات ای گل ناز من ، ای غم ای همدم ،گل من چندین ،  چشم شهلا، بودن و نبودن ،بردی از یادم ،امید جانم ، و چند قطعه آوازی و یک قطعه به نام به من نخند را  برای اولین بار اجرا کرد حضور گرم دوستداران علیرضا افتخاری   باعث شد تا ساعت 24  خروج از سالن  به سختی میسر گردد. از حواشی این کنسرت میتوان به چرخش سماع مانند علیرضا افتخاری بهنگام دف نوازی اشاره کرد که اعتراض برخی از تندروهای حاضر در سالن را برانگیخت . عکس های این کنسرت زیبا جهت مشاهده و  دانلود تقدیم میگردد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها