بابك جهانبخش هم كنسرت؛ هم تك آهنگ؛ هم آلبوم! 
نویسنده خبر : مهشاد عرب

بابك جهانبخش هم كنسرت؛ هم تك آهنگ؛ هم آلبوم! 

مهشاد عرب 25 ژانویه 2016 0 نظر
کد خبر : 741619
بازدید : 62
2 پسند
خلاصه خبر : تور كنسرت هاى داخلى بابك جهانبخش با شروع فصل سرما گرم تر از هميشه ادامه دارد...
متن خبر :

 

مديريت زمان

بابك جهانبخش هم كنسرت؛ هم تك آهنگ؛ هم آلبوم! 

تور كنسرت هاى داخلى بابك جهانبخش با شروع فصل سرما گرم تر از هميشه ادامه دارد. نكته قابل توجه اينجاست كه در ماه گذشته دو تك آهنگ هم از اين خواننده فعال و پر انرژى منتشر شده! "مثل همه" با آهنگسازى و تنظيم انوشيروان تقوى و "به كسى چه"با تنظيم مسعود همايونى. "مثل همه" بر خلاف تب ترانه هاى مثبت كه مسرى هم بوده ترانه مثبتى ندارد اما يك عاشقانه غمگين و دلنشين است كه در زمان اجرا در كنسرت ٢٤ و ٢٥ دى ماه تهران با اقبال عمومى خوبى هم مواجه شد؛ و اين نكته قابل تأملى است كه مى تواند نشان از آن داشته باشد كه ترانه هاى مثبت محض كه عارى از اتفاق خاص يا سناريوى خاطره انگيزى هستند؛ عمر چندانى ندارند و چندان جايى در دل مخاطب باز نمى كنند و به قول معروف تاريخ مصرف دارند. شايد زمان آن رسيده كه خواننده ها هم تب مثبت صرف خواندنشان فروكش كند و نگاه ويژه ترى به داستان ترانه هايى كه مى خوانند داشته باشند. نكته ديگرى كه شايان توجه است آهنگسازى اين اثر است كه بعهده انوشيروان تقوى بوده و از آنجا كه بابك جهانبخش اغلب خواننده ملودى هاى خودش مى باشد اين موضوع صحه مى گذارد بر توانايى هاى اين آهنگساز و اطمينان جهانبخش به كار انوشيروان تقوى كه از اعضاى اصلى گروهش نيز مى باشد. 
"به كسى چه" دومين اثر منتشر شده از بابك جهانبخش در ماهى كه گذشت با يك پيش درآمد٣٠ ثانيه اى در نوع خودش قابل توجه است. بهانه اكثر خواننده ها و تنظيم كننده ها در پاسخ به آثارى كه مقدمه اى موسيقيايى و شورانگيز براى شروع آهنگشان در نظر گرفته نشده؛ كم حوصلگى شنونده براى شنيدن آهنگ و عجله اى است كه در عصر تكنولوژى براى دسترسى به آنچه نظرشان را تأمين كند است. اما انگار جهانبخش و همايونى اين بهانه ها را كنار گذاشته و با مقدمه ى مفصلى كه براى اين قطعه درنظر گرفته اند چندان ترسى هم براى از دست دادن مخاطبشان نداشته اند! بابك جهانبخش با انبوهى از دنبال كنندگان در فضاهاى مجازى از جمله اينستاگرام و كانال تلگرام تا حدود زيادى توانايى ريسك كردن و تغيير روندهايى از اين دست را دارد چرا كه ترسى براى از دست دادن موقعيت كنونى اش ندارد و بعيد به نظر مى رسد طرفداران اين خواننده خوش نام به دليل تكرارى نبودنِ خواننده محبوبشان از حمايت از  او دست بردارند! "به كسى چه" كه پيش از اين منتشر شده بود؛ اين بار با تنظيم متفاوتى از مسعود همايونى كه نوازنده گيتار الكترونيك گروه جهانبخش هم مى باشد؛ در گرماگرم كنسرتهاى اين خواننده منتشر شد تا همه را متعجب سازد!
 جهانبخش كه گروهى از بهترين، قديمى ترين و نام دار ترين نوازنده هاى ايران را با خود همراه ساخته از توانايى هاى اعضاى كاربلد گروهش در ساخت و تنظيم موسيقى آثارش بهترين بهره را مى برد و اين نكته پاسخى است خوب به اين كه او چگونه مى تواند تا اين حد فعال باشد و در بحبوحه كنسرت هايش دو آهنگ هم منتشر كند! 
 از تمامى اين ها كه بگذريم مى رسيم به زمان انتشار آلبوم جديد جهانبخش كه به گفته خودش اوايل سال آينده منتشر خواهد شد. مديريت زمان؛ دانشى است كه خواننده اى مثل جهانبخش دارد و اين عامل مى تواند يكى ديگر از دلايل توفيق اين خواننده پر رنگ و پر كار باشد.

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها