Mohammad Alizadeh – Live Concert Tehran | Bahman 94
نویسنده خبر : سارا مجمودی

Mohammad Alizadeh – Live Concert Tehran | Bahman 94

سارا مجمودی 29 ژانویه 2016 0 نظر
کد خبر : 742161
بازدید : 14
5315 پسند
خلاصه خبر : ٦ سانس اجراي كنسرت زمستاني بهمن ماه محمد عليزاده در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران به اتمام رسيد...
متن خبر :

 

٦ سانس اجراي كنسرت زمستاني بهمن ماه محمد عليزاده در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران به اتمام رسيد.
یکی از نکاتی که در این دوره از کنسرت های علیزاده قابل پرداخت بود شاید این باشد که كنسرت محمد عليزاده علي رغم فروش ضعیف ديگر كنسرتها با فروش سريع بليت ها مواجه است و یکی از پویاترین فروش هارا در آشفته بازار موسیقی کشورمان تجربه میکند.

عليزاده در كنسرت زمستاني اش ٢ قطعه جديد خود را اجرا ميكند و خبر از انتشار آلبوم و قطعه ای جديد و متفاوت را به هواداران ميدهد. 
اما این کنسرت تفاوتی در دل خود دارد.اين بار علیزاده اجرايش را با "خيلي برام عزيزه خاطرت" آغاز و با "جز تو " به پايان ميرساند ، قطعه ايي كه براي خودش و هوادارانش خاطره خوب را بر جا گذاشته.

"هوا تو كردم" ، "زخم"، "شهر باران"، "كجا ميري"،" ميشه نگام كني" ، "خيلي خوشحالم"، " برگرد" و ….قطعاتی بودند که در این کنسرت درنظر گرفته شده بودند و يكي پس از ديگري به اجرا در آمدند.

اما عليزاده اين روزها به يكي از موفق ترين موسيقي هاي پاپ تبديل شده و دوران جديد و پيشرفت خاصي در زندگي هنري اش را تجربه مي كند.
با استناد به صحبت های او، حضور ديگر هنرمندان در کنسرتش  و اين موفقيت چشم گير خود را مديون دعاي خير پدر و مادر و تشويق آنها ميداند و از این موضوع ابراز خرسندي ميكند و ميگويد: براي اين موفقيتم و به دل نشستن قطعات موسيقي ام به دل خود و هوادارانم ساعتها شب زنده دار بودم و روي آهنگ هايم كار ميكردم .
او از حمايت و دعاي خير پدر و مادرش صحبت ميكند و اعلام ميكند هر چه دارد از خداي خود و پدر و مادرش است.
این نکات را شاید در تمام اجراهای علیزاده بارها و بارها شنیده باشیم اما بیان چند باره آن ها شاید نشان از ثبات حرف و تاکید موکد وی بر اصول و اعتقادش دارد،چیزی که در این حال و روز دنیایمان یک اتفاق به شمار برود.

در بخشی از کنسرت او اعلام ميكند كه خيلي ها چشم موفقيت او را ندارند در صورتي كه من براي اين روزهايم خيلي زحمت كشيده ام. ساعاتي كه همراه دوستانم تا صبح بيدار ميمانديم و بی خوابی میکشیدیم،اگر از كاري خوشمان نمي آمد بايد با همفكري و همكاري هم كار را به اتمام ميرسانديم و بعد به سراغ استراحت می رفتیم. به خواست خدا نتيجه ی زحمات اين ميشد كه ميبينيد.

اجراهای علیزاده با همراهی امیرحسین اویسی (تنظیم‌کننده و رهبر ارکستر، نوازنده پیانو و کیبورد)، علی شهبازی (گیتار الکتریک)، عظیم روحانی (گیتار اسپنیش)، علی پور نگهبان (گیتار بیس)، ایمان ذاکری (درامز)، اشکان موسوی (ویولن)، بهمن میرزاده (بوزوکی)، محمد شعبانی (پرکاشن)، سعید عباسی (کیبورد) و اشکان صدیق آذر (لانچ پد) برگزار می‌شود که با توجه به اجراهای متعدد و در جای جای کشور به هماهنگی بسیار خوب و قابل قبولی دست یافته اند و اجرا را به بهترین شکل ممکن روی صحنه می برند.

اما از چهره هایی که علیزاده را در این اجرا همراهی میکردند میتوان به لاله اسكندري، حميد عسگري ، شهاب رمضان، مهدي يراحي ، مهدی جهاني، شهاب اكبري اشاره کرد که با حضور خود اجرای زمستانی علیزاده را گرمایی خاص بخشیده بودند.

گفتنی است که همانند برنامه های قبل،كنسرت عليزاده به پشتوانه مؤسسه "ايران گام " و تهيه كنندگي "صدرالدين حسين خاني" برگزار ميشود.همچنین طراحي و دكور استيج اين برنامه را "مسعود ذاكري" بر عهده دارد.

شایان ذکر است که سریال اجراهاي محمد عليزاده در شهر همدان ادامه خواهد داشت.


عکاس : حسین راد

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها