کانون ادبی زمستان 10 ساله می شود
نویسنده خبر : شایان رسول زاده

کانون ادبی زمستان 10 ساله می شود

شایان رسول زاده 3 فوریه 2016 0 نظر
کد خبر : 742895
بازدید : 54
0 پسند
خلاصه خبر : کانون ادبی زمستان جزو کانون های با سابقه و شناخته شده در میان کانون ها و جلسات شعر و ترانه میباشد که نزدیک به ده سال است فعالیت خود را آغاز کرده است و در بیست و هفتم بهمن ماه جشن ده سالگی خود را با بزرگان ادب برگزار میکند...
متن خبر :

 

ده سال با زمستان!

کانون ادبی زمستان به مدیریت سجاد عزیزی آرام ده ساله میشود. 
کانون ادبی زمستان جزو کانون های با سابقه و شناخته شده در میان کانون ها و جلسات شعر و ترانه میباشد که نزدیک به ده سال است فعالیت خود را آغاز کرده است و در بیست و هفتم بهمن ماه جشن ده سالگی خود را با بزرگان ادب برگزار میکند. 
زمستان در کنار جلسات شعر و ترانه به فعالیت های دیگر نیز نظیر برگزاری همایش های بزرگ شعر و موسیقی پرداخته است و بی شک میتوان گفت تمام کسانی که در حوزه هنر بخصوص شعر و ترانه فعالیت میکنند با نام زمستان به خوبی آشنا هستند. 
دهمین جشن تولد کانون ادبی زمستان در حالی برگزار میشود که شاعران بزرگی همچون محمد علی بهمنی، محمد صالح اعلا، عبدالجبار کاکایی، علی آبان، غزل تاجبخش، گروس عبدالملکیان و ….. به شعر خوانی میپردازند. 
همچنین کامران رسول زاده و کیان مقدم که از خوانندگان خوش نام موسیقی کشور میباشند به همراه گروهشان در این مراسم اجرای موسیقی خواهند داشت.
این مراسم در سالن ایوان شمس برگزار میشود و کسانی که میخواهند در این مراسم حضور داشته باشند میتوانند از روز شنبه 17 بهمن ماه  جهت رزرو بلیط از ساعت 10 الی 17 با شماره 09354924031 تماس بگیرند.

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها