تغییرات جدول لطمه‌ای به کیفیت جشنواره موسیقی فجر نمی‌زند
نویسنده خبر : Admin

تغییرات جدول لطمه‌ای به کیفیت جشنواره موسیقی فجر نمی‌زند

Admin 6 فوریه 2016 0 نظر
کد خبر : 743119
بازدید : 44
0 پسند
خلاصه خبر : حمیدرضا نوربخش مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر درباره تغییرات پی درپی برنامه های جدول جشنواره سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر توضیح داد...
متن خبر :

 

مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر پیرامون تغییرات پی در پی برنامه های جدول این دوره از جشنواره توضیحاتی را ارائه داد.

حمیدرضا نوربخش مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر درباره تغییرات پی درپی برنامه های جدول جشنواره سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر توضیح داد: بعد از مصوبه اخیر کنگره آمریکا مبنی بر اعمال محدودیت صدور ویزا برای مسافرانی که به ایران سفر می‌کنند گروه همایون سخی و سیار هاشمی برای حضور در جشنواره تردید کرد به همین جهت ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر تصمیم گرفت برای جلوگیری از ایجاد هر گونه اختلال در برنامه‌های جشنواره این اجرا را لغو کند و با جا به جایی که در جدول جشنواره انجام گرفت ما گروه «ششانگ سوبرامنیم» را به جای این گروه جایگزین کردیم.

وی ادامه داد: تغییر دیگری که در جدول جشنواره به دلیل استقبال مخاطبان صورت گرفته اجرای کوارتت زهی لایپزیک آلمان است که این اجرا طبق اطلاع رسانی که روزهای گذشته صورت گرفته در همان ساعت ۱۸:۱۵روز ۲۶ بهمن ماه به جای تالار رودکی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. اجرای ششانک سوبرامنیم هنرمند هندوستانی نیز یک سانس جابه جا شده و جایگزین کنسرت همایون سخی و سیار هاشمی از افغانستان در تالار وحدت شده است. اجرای گروه تاجیکی بدخشان هم به تالار رودکی منتقل شده و در همان روز و ساعت برگزار خواهد شد. پس می بینید که این تغییرات فقط به دلیل مسائلی بوده که اولی برای ماجرای کنگره آمریکا و دومی هم برای رفاه حال تماشاگرانی بوده که می خواستند از برنامه گروه آلمانی استفاده کنند.

مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر تصریح کرد: من معتقدم این تغییرات که موجب انتقاد برخی از دوستان شده چیزی از جشنواره کم نکرده است بلکه در جهت افزایش کیفیت جشنواره بوده است.

نوربخش با اشاره به اینکه تا امروز استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان برای خرید بلیت آثار جشنواره انجام گرفته است، بیان کرد: امیدوارم جشنواره موسیقی فجر امسال جشنواره باشکوهی باشد. من هم از همه کسانی که طی این مدت همراه ما بودند صمیمانه قدردانی کنم به ویژه رسانه ها که همراهی بسیار خوبی با ما دارند و از نظرات و انتقادات دوستان نیز استفاده می‌کنیم و امیدوارم طی روزهای آینده نیز این همراهی ادامه داشته باشد.

وی در پایان گفت: برای بخش جایزه جشنواره سی و یکم پیشنهاداتی برای تقدیر از چند هنرمند نیز مطرح شده که فعلا نمی توانم پیرامون جزییات آن اطلاعات دقیقی را ارائه بدهم اما طی روزهای آینده جزییات این بخش نیز به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع : مهر

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها