فروش جشنواره موسیقی فجر 2 میلیاردی شد
نویسنده خبر : Admin

فروش جشنواره موسیقی فجر 2 میلیاردی شد

Admin 8 فوریه 2016 0 نظر
کد خبر : 743428
بازدید : 42
0 پسند
خلاصه خبر : در حالی که دو روز تا آغاز جشنواره سی و یکم موسیقی فجر مانده، مجموع رقم فروش بلیت اجراهای جشنواره برای اولین بار در تاریخ این رویداد از مرز 2 میلیارد تومان گذشته است...
متن خبر :

 

برای اولین بار در جشنواره‌ی موسیقی فجر 
فروش جشنواره 2 میلیاردی شد

در حالی که دو روز تا آغاز جشنواره سی و یکم موسیقی فجر مانده، مجموع رقم فروش بلیت اجراهای جشنواره برای اولین بار در تاریخ این رویداد از مرز 2 میلیارد تومان گذشته است.

به گزارش روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، مجموع رقم بلیت فروشی جشنواره موسیقی فجر تا لحظه ارسال این خبر به رقم دو میلیارد و بیست و هفت میلیون تومان رسیده است. 

بلیت فروشی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از روز 5 بهمن ماه و برای اولین بار در طول برگزاری جشنواره‌‌ی موسیقی از طریق سه سامانه‌ی بلیت فروشی آغاز شده است سه سامانه‌‌ی بلیت فروشی «84200»، «تیوال» و «می‌رسی» بلیت‌های این دوره از جشنواره موسیقی فجر را به فروش می‌رسانند. 

همچنین، از لحظه درج این گزارش بلیت 12 کنسرت جشنواره به طور کلی به فروش رسیده که لیست اجراها به این شرح است:  گروه «آوای موج»، گروه «چارتار»، کاوه یغمایی (دو سانس)، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری، گروه «کامنت و داماهی»، «بارتولومی بیتمن»، احسان خواجه‌امیری، دالیبور کاروای، مسعود شعاری و کریستف رضاعی، کیوان ساکت و سالار عقیلی، ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری لوریس چکناواریان، انزو فاواتا و آنتونیو ری.

بر اساس این گزارش، سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از تاریخ 21 بهمن تا اول اسفند ماه در 6 سالن شهر تهران به مدیریت حمیدرضا نوربخش و دبیری حسن ریاحی برگزار می شود.

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها