سپنتا خدایاری با آلبوم ” انگار حواست نیست ” می آید
نویسنده خبر : Admin

سپنتا خدایاری با آلبوم ” انگار حواست نیست ” می آید

Admin 22 فوریه 2016 0 نظر
کد خبر : 745970
بازدید : 54
2 پسند
خلاصه خبر : سپنتا خدایاری خواننده، آهنگساز و ترانه سرای موسیقی پاپ بزودی اولین آلبوم رسمی خود را  با نام «انگار حواست نیست» روانه بازار موسیقی کشور می کند...
متن خبر :

 

سپنتا خدایاری خواننده، آهنگساز و ترانه سرای موسیقی پاپ بزودی اولین آلبوم رسمی خود را  با نام «انگار حواست نیست» روانه بازار موسیقی کشور می کند.

 آلبومی که حول محوریت شب و کلام می چرخد. تمامی مجوزهای توسط شرکت «آوای حنانه» کسب شده است.


آلبوم «انگار حواست نیست» 13 قطعه دارد که ترانه های آن توسط خود خدایاری و «شایا تجلی» سروده شده اند. آهنگسازی تمامی قطعات بر عهده خود او بوده و «فیروز ویسانلو» و «بهراد غلام نیا – کاج» در بخش تنظیم با اوهمکاری داشته اند. میکس و مستر نیز توسط «کورش شکیبا» انجام شده است.

«پاشا هنجنی»، «فیروز ویسانلو»، «میلاد فرهودی»، «پیام طونی»، «رامین شمس»، «مسعود خادم»، «بهنام حکیم»، «آرش قناقچی» و «امیرحسین باقری» از جمله نوازندگان سرشناس کشورمان هستند که در این آلبوم حضور دارند. تمامی کارها در استودیو «پاپ» ضبط و توسط «میلاد فرهودی» صدابرداری شده اند.

در ادامه می توانید جدیدترین اثر این خواننده را به نام حقیر دانلود کرده و گوش نمایید :


دانلود آهنگ حقیر با صدای سپنتا خدایاری

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها