کنسرت ارکستر سازهای بادی برگزار می شود
نویسنده خبر : Admin

کنسرت ارکستر سازهای بادی برگزار می شود

Admin 15 آوریل 2016 0 نظر
کد خبر : 753914
بازدید : 44
0 پسند
خلاصه خبر : سرپرست ارکستر سازهای بادی تهران با اعلام تازه ترین فعالیت های این مجموعه، از همکاری خود با نیما رییسی برای برگزاری کنسرت متفاوت خبر داد...
متن خبر :

 

سرپرست ارکستر سازهای بادی تهران با اعلام تازه ترین فعالیت های این مجموعه، از همکاری خود با نیما رییسی برای برگزاری کنسرت متفاوت خبر داد.

وی درباره تازه ترین فعالیت های ارکستر سازهای بادی تهران بیان کرد: ما در این کنسرت از خواننده مهمان استفاده نخواهیم کرد اما به طور حتم یک یا چند نوازنده به عنوان نوازنده مهمان به ما اضافه می شوند که همگی از نوازندگان خوب و شایسته موسیقی کشورمان هستند و می توانند ما را در اجرای یک کنسرت با کیفیت کمک کنند. طبق تازه ترین برنامه ریزی هایی که انجام گرفته اولین کنسرت ارکستر سازهای بادی تهران به سرپرستی بنده و رهبری ارکستر جاوید مجلسی بعد از ایام ماه مبارک رمضان در تالار وحدت تهران برگزار می شود. در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات همیشگی که در کنسرت های گروه بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود، قطعات جدیدی ولی در سبک کاری گروه به تماشاگران ارائه خواهد شد. ندی پیش در یکی از سایت های اینترنتی آهنگی را به سفارش مدیران این سایت بارگذاری کردم که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. همین موضوع بهانه ای شد که برای تولید یک آلبوم موسیقی با سولوی فلوت و همراهی یک ارکستر کوچک کارهایی را انجام دهم که بتواند در عین رعایت اصول فنی و تکنیکی آثار موسیقایی، برای مردم هم لذت بخش باشد. این فرایند کاری هم اکنون در حال انجام است و بنده به زودی تازه ترین آلبوم خودم را در بازار موسیقی منتشر می کنم.

ارکستر سازهای بادی تهران چندی پیش با خوانندگی عالیم قاسم اف خواننده شهیر جمهوری آذربایجان کنسرتی را در تالار وحدت برگزار کرد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها