بهنام صفوی در “دورهمی” از روزهای سخت گفت
نویسنده خبر : Admin

بهنام صفوی در “دورهمی” از روزهای سخت گفت

Admin 16 آوریل 2016 0 نظر
کد خبر : 754125
بازدید : 52
0 پسند
خلاصه خبر : برنامه ی دورهمی با حضور بهنام صفوی روی آنتن رفت...
متن خبر :

 

برنامه ی دورهمی با حضور بهنام صفوی روی آنتن رفت.

در ابتدای برنامه مهران مدیری استندآپ کمدی خود را با محوریت مرگ و نگاه طنز به این موضوع اجرا کرد. بهنام صفوی برای اولین بار بعد از روزهای سخت بیماری با اجرای قطعه «عشق من باش» به روی صحنه «دورهمی» آمد و به گپ و گفتی دوستانه با مهران مدیری و مخاطبان نشست.

از همان ابتدا این خواننده پاپ کشورمان که مدتی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، از روزهای تلخ کسالت خود گفت و اشاره داشت که بعد از سه سال همراه بودن با بیماری سرطان، بالاخره توانستم با دعاها و انرژی خوب مردم بهبودی پیدا کنم و خوب شوم. البته تا دو سال دیگر طول درمان دارم که آن هم با دعاهای شما به اتمام می‌رسد. 

مدیری به شایعه‌پراکنی و اخبار کذب درباره هنرمندان اشاره کرد و از بهنام پرسید که آیا تا به حال دچار شایعه و مبالغه‌های این چنین شده است؟

صفوی بیان کرد: در واقع نه، جز موردی که چند روزی به دلیل تداخل دارویی بیهوش شده بودم و خبر پیچید که به کما رفته‌ام. 

مهران مدیری در ادامه سوالات خود پرسید: چرا بهنام صفوی را پسر مودب موسیقی صدا می‌کنند؟ برای خجالتی بودن شماست؟ 

که بهنام در پاسخ به این سوال گفت: نه من خجالتی نیستم، اما همیشه سعی می‌کنم مقید به رفتارم کارهایم را انجام بدهم و قدردان این مردم باشم.

صفوی در ادامه از رد کردن پیشنهادهای بازیگری گفت و بخشی از قطعه «شب‌های برره» مهران مدیری را اجرا کرد.

همچنین بهنام صفوی در پایان پیش از آنکه اجرای پایانی خود را داشته باشد، با آرزوی سلامتی و جیبی پر پول هم برای مردم و هم برای خودش خداحافظی کرد و رو به دوربین اظهار داشت: در این مدتی که با بیماری گذشت، اگر نیت و دعاهای خوب مردم نبود از نظر روحی نمی‌توانستم مقاومت کنم و به خاطر تمام خوبی‌های مردم مدیون آن‌ها هستم و باید در اینجا از همسرم که با صبوری در کنار من بود و خانواده خودم و همسرم تشکر کنم که خالصانه در کنار من بودند.

در پایان برنامه مهران مدیری با غافلگیر کردن بهنام صفوی، رضا صادقی را به روی خط «دورهمی» آورد و بیان کرد: امیدوارم همیشه طوری زندگی کنیم که بعد از رفتنمان همه به خوبی ما را یاد کنند، مرگ فقیر و غنی نمی‌شناسد. مراسم‌ها را هرچه ساده و زیباتر برگزار کنیم. همیشه خوب باشید و خدا نگهدار …

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها