احساس خاص رونمایی شد
نویسنده خبر : احسان احمدی

احساس خاص رونمایی شد

احسان احمدی 12 می 2016 0 نظر
کد خبر : 757687
بازدید : 84
1 پسند
خلاصه خبر : حسین استیری از نسل دومی های موسیقی پاپ کشورمان به شمار میرود.او سال ۸۲ آلبوم دستم نمک نداره را روانه بازار کرد...
متن خبر :

 

حسین استیری از نسل دومی های موسیقی پاپ کشورمان به شمار میرود.او سال ۸۲ آلبوم دستم نمک نداره را روانه بازار کرد که با توجه به محدود بودن بازار موسیقی کشور و حال و هوای آن روز های مخاطبان محدود موسیقی برای حسین استیری شروعی امیدوار کننده بود و باعث شکل گیری اتفاق خاصی در زمینه تولید یک اثر جدید شد.
او سال ۸۴ آلبوم مجرم را در حالی روانه بازار کرد که تک قطعه های دو صدایی او بسیار مورد توجه قرار گرفته بود و در حالیکه دو شبکه ماهواره ای در زمینه شناساندن موسیقی داخلی فعالیت های زیادی میکرند توانست به انتشار ویدیو کلیپ،با مخاطبان ارتباط بیشتری برقرار کند.دو صدایی های او که بسیار هم مورد توجه قرار گرفته اند و او را شاید به اوج دوران موسیقایی خود رساندند عبارت اند از : قطعه مثل بارون به همراهی سعید عرب و قطعه عشق اول با همراهی آرمین زارعی (2afm).
از آن سال ها مدت زیادی میگذرد.ممنوع الکاری ها و دلسردی های درصد زیادی از نسل دومی های موسیقی پاپ کشورمان در حال اتمام است و رفته رفته شاهد اتفاقات خوبی در زمینه موسیقی پاپ کشورمان هستیم.در این میان حسین استیری هم بازگشت دوباره ای به این عرصه داشته و با انتشار چند تک قطعه توانست ورود دوباره خود را به صورت رسمی به بازار موسیقی کشور اعلام کند.پس از گذشت چند ماه از انتشار تک قطعات،استیری تصمیم به انتشار آلبوم گرفت.
اواخر سال ۹۴ بود که استیری توانست با انتشار آلبوم احساس خاص به عنوان سومین آلبوم رسمی خود در بازار موسیقی کشور،بازگشت دوباره خود را به این عرصه جشن بگیرد.
پس از گذشت چند ماه از انتشار احساس خاص استیری به بهانه پخش مجدد این آلبوم،مراسم رونمایی از سومین آلبوم موسیقایی رسمی خود را برگزار کرد.
در این برنامه که چهره های شاخص نظیر دانیال عبادی،مهدی یغمایی،رسول ترابی،رضا بنفشه خواه،شراره رخام،علیرضا میر آقا،مریم حیدرزاده و محمدرضا مقدم مهمان آن بودند استیری پس از خوش آمد گویی به مهمانان و خبرنگاران از پروسه تولید آلبوم سخن گفت.
او ضمن بیان این که این تهیه و تولید این آلبوم حدود یک سال و نیم زمان برده بیان کرد که : ما یک آلبوم دیگر را برای انتشار و ورود به بازار موسیقی کشور در نظر گرفته بودیم،اما با مشورت از اهالی فن و مشاوران هنری آلوم (فرزاد فرومند و نیما صرافی مهر) تصمیم بر آن شد که آلبوم مذکور را فعلا وارد بازار موسیقی کشور نکنیم چرا که هنوز ظرفیت مناسب برای شنیدن آن در جامعه نیست.

در بخش دیگری از نشست خبری، استیری در رابطه با پخش ضعیف این آلبوم توسط پخش تصویر دنیای هنر افزود: پخش دنیای هنر یکی از بهترین پخش های موسیقی کشور است.ما هم به همین گمان به سراغ ایشان رفتیم و قرار کاملا شفافی را منعقد کردیم اما این شرکت در زمینه پخش آلبوم کوتاهی کرد و آلبوم را آنگونه که باید و شاید به دست مخاطبان نرساند لذا بنده به همراه تهیه کننده این آلبوم یعنی جناب مسروح جعفر پور به شکل محکمی به پگیری این موضوع پرداخته ایم و پخش مجدد این آلبوم را نتیجه این پیگیری ها میدانیم.به یاری خدا اینبار با یک پخش سراسری مناسب احساس خاص را آنطوری که شایسته است به دست مخاطبان عزیزمان در سرتاسر کشورمان خواهیم رساند.

در خصوص برگزاری کنسرت هم استیری در پاسخ به یکی از خبرنگاران ادامه داد: برگزاری کنسرت به طور قطع در برنامه های ما قرار دارد،اما زمان آن منوط بر پخش مجدد آلبوم است که به یاری خدا پیش بینی ما برای بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود.

در بخش پایانی مراسم هم استیری از نماهنگ جدید خود با نام احساس خاص رونمایی کرد که به زودی تقدیم به تک تک مخاطبان ایشان خواهد شد.

لازم به ذکر است آلبوم احساس خاص دارای ۱۰ قطعه به نام‌های احساس خاص، دریا، دیوونتم دیوونه، من عوض شدم، گوش کن، تا کجا، تو نباشی، آخرین قطار، یادت باشه و تنهام نزار است. لیلا مهاجرانی، کیوان نظری، شایان اشراقی، فریدون آسرایی، مسروح جعفر پور، مهدی جور سرا، موسی میرزاده و حسین استری ترانه‌سرایان آلبوم هستند و نیما صرافی مهر، شایان اشراقی، حسین استیری و امیرعباس حسن‌زاده به‌عنوان آهنگساز حضور دارند.
همچنین میکس و مسترینگ تمام قطعات و تنظیم اکثر قطعات بر عهده نیما صرافی مهر است و علیرضا مسعود پور(۲قطعه)، ساسان سورانی(۱قطعه) و حسین استیری(۱قطعه) در زمینه تنظیم حضور دارند.

 

عکاس : سمیرا سلیمانی

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها