سومین هفته موسیقی تلفیقی تهران
نویسنده خبر : Admin

سومین هفته موسیقی تلفیقی تهران

Admin 12 می 2016 0 نظر
کد خبر : 757689
بازدید : 56
0 پسند
خلاصه خبر : هفته موسیقی تلفیقی به تهیه کنندگی خانه هنرهای شهری، در سه دوره برگزاری، تلاش کرده است که انگیزه های حضور رسمی گروه های فعال خانگی در عرصه موسیقی تلفیقی را تقویت کند...
متن خبر :

 

هفته موسیقی تلفیقی تهران
گروه سردارسرمست،عمیدبنكدار،فرهادلقایى
پنج شنبه ساعت 21 فرهنگسرای نیاوران

هفته موسیقی تلفیقی به تهیه کنندگی خانه هنرهای شهری، در سه دوره برگزاری، تلاش کرده است که انگیزه های حضور رسمی گروه های فعال خانگی در عرصه موسیقی تلفیقی را تقویت کند و با مهیا کردن فضایی برای کنسرت ، گروههای شناخته شده موسیقی غیر رسمی در تهران را به روی صحنه بیاورد .این رویکرد منجر به شکل گیری اجراهایی تازه و متفاوت و حتی گروه هایی نو شده است. اجرای گروه سردارسرمست،عمیدبنكدار وفرهادلقایى از آن جمله است. یک تجربه موسیقایی که با ماهیت بداهه پردازانه موسیقی جز نیز هماهنگی بیشتری دارد. نوازندگان این گروه هر یک در گروههای موسیقی فعالیت رسمی هم داشته اند، اما این آنسامل جز، نخستین اجرای رسمی خود را در این دوره از هفته موسیقی تلفیقی به روی صحنه می برد.
اعضای گروه
سردارسرمست: پیانو
عمیدبنكدار: گیتارباس
فرهادلقایى: درامز

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها