نوید نیک‌کار با «باورنکردی» می‌آید
نویسنده خبر : Admin

نوید نیک‌کار با «باورنکردی» می‌آید

Admin 14 ژوئن 2016 0 نظر
کد خبر : 764597
بازدید : 30
2 پسند
خلاصه خبر : ترانه باورنکردی با شعری از سیمین بهبهانی و آهنگسازی امیرجوادی‌نیا به‌زودی در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این خواننده جوانِ خوش‌ذوق قرار خواهد گرفت...
متن خبر :

 

نوید نیک‌کار، خواننده موفق شیرازی از انتشار جدیدترین اثر خود با عنوان «باورنکردی» خبر داد.
ترانه باورنکردی با شعری از سیمین بهبهانی و آهنگسازی امیرجوادی‌نیا به‌زودی در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این خواننده جوانِ خوش‌ذوق قرار خواهد گرفت.
این اثر اولین همکاری مشترک نیک‌کار و جوادی‌نیا، نوازنده، آهنگساز و مدرس دانشگاه است؛ آهنگسازی که در کارنامه هنری خود فعالیت‌های درخشانی همچون همکاری با ارکستر چایکوفسکی اوکراین را دارد.
سبک ترانه باور نکردی تلفیقی از موسیقی ارکسترال و ریتم‌های لاتین توأم با حال و هوای موسیقی ایرانی است. در این اثر مهرداد عالمی نوازنده ارکستر سمفونیک تهران با نواختن ویلنسل و محمد شکاری نوازنده برتر جشنواره گروه نوازی استان فارس با ساز گیتار به هنرنمایی پرداخته‌اند. همچنین نواختن پیانو، آهنگسازی و تنظیم این قطعه بر عهده امیرجوادی نیا و ضبط اثر و میکس آن نیز بر عهده امیر حکمت بوده است.
نیک‌کار در خصوص این ترانه اظهار داشت: ترانه باورنکردی حاصل تلاش بیش از شش ماه تیم هنرمندان است و خواسته ما بر این بوده است که این قطعه تمامی معیارهای یک اثر فاخر را داشته باشد. امیدوارم که این اثر خوب با استقبال مردم مواجه شود.
لازم به ذکر است که قرار است به‌زودی کنسرتی با ارکستر تلفیقی جوادی نیا به نام ملودیکا و خوانندگی نویدنیک کار در شهرهای مختلف ایران برگزار شود.

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها